رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/28 Saturday - 2024 19 October السبت ، 16 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-28 07:39 شماره خبر : 8899 https://diyareaftab.ir/short/4koqg 0
نماینده مردم اراک در مجلس عنوان کرد:

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: پیمانکاران تعهد داده‌اند که تکمیل و تحویل ۱۱۰ واحد از قرارداد شرکت کیسون در پروژه 8 هزار 112 واحدی اراک تا انتهای سال‌جاری انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ نادرقلی ابراهیمی شب گذشته در حاشیه بازدید از پروژه ۸ هزار ۱۱۲ واحدی مسکن ملی اراک گفت: در این بازدید مقرر شد جهت افزایش سقف تسهیلات اعطایی به مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان پیگیری‌های لازم صورت گیرد. در این صورت میزان افزایش تسهیلات از آورده متقاضیان کسر خواهد شد.

وی تاکید کرد: پیمانکاران تعهد داده‌اند که تکمیل و تحویل ۱۱۰ واحد از قرارداد شرکت کیسون تا انتهای سال‌جاری، تکمیل و تحویل ۲۲۰ واحد از قرارداد شرکت کیسون در فصل بهار سال ۱۴۰۴، تکمیل و تحویل حدود هزار ۱۵۰ واحد از قرارداد شرکت‌های آرش آرمه، دژدیس و نارنجستان در فصل بهار سال ۱۴۰۴ محقق شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به نزدیک بودن تحویل واحدها، پیگیری و اقدام به تکمیل زیرساخت مورد نیاز از جمله انشعابات آب و برق و گاز، انتقال فاضلاب باید در دستور کار قرارگیرد.

ابراهیمی گفت: تعیین تکلیف و آغاز عملیات اجرایی فضاهای سبز، آموزشی، تفریحی، ورزشی، فرهنگی، مذهبی مورد نیاز باید مورد توجه باشد.  
وی ادامه داد: همچنین باید جهت تسریع در روند پروژه و جلوگیری از افزایش بهای تمام شده، پیش‌بینی متریال مورد نیاز در بخش‌های مختلف از جمله تاسیسات مکانیکی، برقی و بخش نازک‌کاری و آسانسور صورت پذیرفته و نسبت به خرید آنها اقدام شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار