رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
سه‌شنبه 1403/06/27 Tuesday - 2024 17 September الثلاثاء ، 14 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-07-28 07:57 شماره خبر : 835 https://diyareaftab.ir/short/eR8dN 0
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: دشمن همواره برای وارونه جلوه دادن حقایق از تحریف استفاده می‌کند، به همین دلیل رسانه‌ها رسالت بزرگی را گردن گرفتند، که باید بحث تحریف واقعیت را تبیین کنند.

سردار محسن کریمی، در گفتگو با «دیارآفتاب»؛ گفت: دشمن همواره برای وارونه جلوه دادن حقایق از تحریف استفاده می‌کند و در این نبرد نیز آمریکا و رسانه‌های غربی همیشه مدافع رژیم کودک‌کش صهیونیست بودند زیرا خودشان به وجود آورنده رژیم کودک‌کش صهیونیست هستند و در حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی از دروغ پردازی و تحریف واقعیت‌ها استفاده می‌کنند.
وی با بیان اینکه تحریف حقایق از جمله حربه‌های دشمنان و رسانه‌های دروغ پرداز غربی است، عنوان کرد: رسانه‌های غربی تصاویری را نشر دادند که نیروهای مقاومت، سر بچه‌های رژیم کودک‌کش صهیونیست را بریده‌اند اما این عکس از بچه‌های غزه است که رژیم صهیونیست چنین جنایتی را انجام داده و فرزندان فلسطینی را به شهادت رسانده است.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، با اشاره به جنایات رژیم جعلی صهیونیست در ۸۰ سال اخیر اظهار کرد: باید تاریخ معاصر را بدانیم تا درگیر اشتباهات و دروغ رسانه‌های غربی نشویم زیرا بر همگان آشکار است که فلسطینی‌ها در ۸۰ سال گذشته همواره مورد تهاجم رژیم صهیونیست قرار گرفتند و فرزندانشان کشته یا شکنجه شدند و نوامیس آنان مورد تعرض قرار می‌گرفتند.
کریمی، بیان کرد: حق و حقوق فلسطینی‌ها به یغما برده شده است زیرا مردم فلسطین را از خانه‌های خود بیرون و سرزمین آنان را اشغال کردند بنابراین اگر کسی به تاریخ توجهی داشته باشد قطعا حق را به مردم مظلوم فلسطین می‌دهد.
وی با بیان اینکه رسانه‌های غربی با دروغ پردازی، جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند، گفت: برخی افراد تاریخ را فراموش کرده یا از یاد برده‌اند به همین دلیل رسانه‌ها رسالت بزرگی را گردن گرفتند که باید بحث تحریف واقعیت را تبیین کنند.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، در پایان تصریح کرد: حمله حماس به رژیم کودک‌کش صهیونیست واقعیت دارد اما واقعیت ماجرا این است که حماس در برابر ۸۰ سال جنایات و اشغالگری‌های رژیم صهیونیست یک اقدام پیش دستانه انجام داده و برای اینکه باقیمانده فلسطین یعنی نوار غزه را از اشغالگری حفظ کند عملیات را انجام داده است.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار