رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-01-23 18:22 شماره خبر : 4592 https://diyareaftab.ir/short/NgoEz 0
با حضور رئیس جمهور انجام شد؛

با حضور رئیس جمهور تأمین آب دو صنعت بزرگ استان مرکزی با بازچرخانی پساب انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از روابط‌عمومی استانداری مرکزی، آئین امضای قراردادهای سرمایه‌گذاری تکمیل و توسعه تأسیسات فاضلاب کشور امروز با مشارکت بخش خصوصی با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

 

این ۱۴ قرارداد از طریق واگذاری پساب تصفیه‌خانه‌های فاضلاب به صنایع بزرگ و کوچک، سرمایه‌گذاری به میزان بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان با حجم ۴۷ میلیون مترمکعب در سال در بخش تکمیل و توسعه زیرساخت‌ها و طرح‌های فاضلاب صورت خواهد گرفت.

به موجب این قراردادها، پروژه‌های تکمیل و توسعه تأسیسات فاضلاب در ۷ استان کشور از جمله مرکزی، سیستان و بلوچستان، قم، آذربایجان شرقی، اصفهان، سمنان و فارس در ازای واگذاری بخشی از پساب این استان‌ها به شرکت‌های سرمایه‌گذاری به انجام خواهد رسید.

با اجرای این قراردادها بخشی از نیاز آبی صنایع بزرگ تأمین و استفاده از آب متعارف در صنایع ۷ استان کشور از جمله استان مرکزی حذف می‌شود.

بر این اساس در سه شهر شازند، آستانه و مهاجران با امضای دو قرارداد مشارکت با پالایشگاه و پتروشیمی شازند، عملیات تکمیل و توسعه تأسیسات فاضلاب و بازچرخانی پساب به منظور تأمین آب صنایع با حدود ۳۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام خواهد شد.

تأمین آب ۲ صنعت مرکزی از پساب
تأمین آب ۲ صنعت مرکزی از پساب
تأمین آب ۲ صنعت مرکزی از پساب
تأمین آب ۲ صنعت مرکزی از پساب
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار