رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-09-02 07:42 شماره خبر : 1631 https://diyareaftab.ir/short/V0Y9N 0
فرمانده نیروی زمینی ارتش مطرح کرد:

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، گفت: اقتدار و ارزش‌ها و دستاوردهایی که انقلاب اسلامی آفریده است را باید با جهاد تبیین به جهان معرفی کنیم.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ سومین یادواره شهدای بسیجی شهرستان اراک شامگاه چهارشنبه در مسجد امام المهدی(عج) با حضور سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و مردم شهیدپرور شهر اراک برگزار شد.

سرتیپ کیومرث حیدری، در این مراسم اظهار کرد: افرادی که وظایف خود را به درستی انجام دهند دارای مقام و ارزش و مسئولیت بیشتری خواهند بود و به همین ترتیب هر افسری که به نحو احسن فعالیت کند دارای مسئولیت بیشتری خواهد بود.

وی، با بیان اینکه خداوند قدیر است، افزود: قدیر سیره مبالغه از قدرت است و قدرت بی‌نهایت در اختیار خدا است و خداوند نیز قدرت خود را به بندگانی که استطاعت پذیرش قدرت را دارند منتقل می‌کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب، نهضت انقلاب را عهده‌دار شد و در بیانات خود فرمودند: «انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به مثابه بعثت ثانوی است» که این فرمایش رهبری به معنای بعثت پس از پیامبر اکرم(ص) است.

حیدری، با بیان اینکه خداوند قدرت خود را به بندگان صالح خویش منتقل می‌کند، ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی قدرت خود را با اخلاص در عمل از خداوند یافت و بسیجیان را به عنوان لشکر مخلص خداوند معرفی کرد به این دلیل که برای رضایت خداوند پای کار اسلام و انقلاب اسلامی آمدند.

وی، گفت: بسیج عبارت است از تعدادی انسان فرهیخته ولایتمداری که در هر صحنه‌ای حاضر هستند و برای اجابت امر صراط مستقیم در میدان نبرد تلاش می‌کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، افزود: امروزه مقتدای عظیم‌الشان ما وعده کرده است که استکبار جهانی نابود خواهد شد و تحقق این وعده نزدیک است.

حیدری، عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه از قدرت و اقتدار برخودار است و این اقتدار را به برکت وجود امامین انقلاب کسب کرده و امامین انقلاب نیز این قدرت را از خداوند گرفتند.

وی، ادامه داد: پنج کشور که در سازمان ملل متحد حق وتو دارند و می‌توانند قطعنامه را رد کنند در یک سمت میز می‌نشینند و کشور ایران در مقابل این کشورها نشسته است به همین دلیل رهبر معظم انقلاب به جهاد تبیین تاکید کردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، گفت: اقتدار و ارزش‌هایی که انقلاب اسلامی آفریده است را باید با جهاد تبیین به جهان معرفی کنیم.

حیدری، اظهار کرد: ۱۵۶ فرستنده رادیو و تلویزیون علیه حقانیت انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند و این نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران است زیرا در مقابل این قدرت نورانی برگرفته از قدرت خدا در اعمال شیطانی خود ناتوان ماندند.

وی، تصریح کرد: امروزه دشمنان اسلام به جنگ فرهنگی روی آوردند که رهبری این دشمنی را «شبیخون فرهنگی» عنوان کردند که باید در برابر این دشمنی‌ها آمادگی لازم را داشته باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، افزود: پس از پایان جنگ جهانی اول، آمایش جدیدی در نظام سیاسی دنیا به وجود آمد و درواقع جهان نظم جدید پیدا کرد تا در جنگ جهانی دوم نیز آمایش جدید به وجود آمد که جهان را به دو قطب شرق و غرب تقسیم کرد.

حیدری، گفت: قطب‌های شرق و غرب در جهان تلاش کردند تا کشورهای بیشتری تحت استعمار خود درآورند تا اینکه نهضت انقلاب اسلامی پدید آمد و این نهضت طلیعه دار نظم جدیدی در دنیا خواهد بود.

وی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی هیچگونه گرایشی به شرق و غرب ندارد، اظهار کرد: به عقیده آمریکا، جهان وارد نظم نوین جهانی شده است و آمریکا خود را کدخدای جهان می‌داند اما رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما در حال عبور از یک پیچ تاریخی هستیم و انقلاب اسلامی یک نظم جدید را در جهان به وجود می‌آورد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، در پایان تصریح کرد: جمهوری اسلامی به عنوان یک واقعیت الهی به یک قدرت بزرگ که برگرفته از خداوند است تبدیل خواهد شد و جهان به جمهوری اسلامی گرایش پیدا خواهد کرد.

سردار محمدرضا عسگری، جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این مراسم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت بسیج و فرهنگ بسیجی گفت: بسیجیان همواره در صحنه هستند و هر کجا که نیاز باشد در میدان‌ها نقش آفرینی خواهند کرد.

وی، افزود: روحیه بسیجی در تمام مردم نهفته است و در بحث امید آفرینی بسیجیان حضور پررنگ در فضاهای مختلف ایجاد کرده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عنوان کرد: بسیج در حوزه امنیت و در اغتشاشات سال گذشته نقش پررنگی در خصوص ایجاد امنیت کشور داشته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار