رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
سرپرست شهرداری اراک خبر داد:

سرپرست شهرداری اراک گفت:پروژه تقاطع غیر همسطح میدان امام خمینی(ره)، با پیشرفت ۸۴ درصدی روبروست و خاکبرداری آن در مراحل پایانی خود قرار دارد.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری اراک، مجتبی قاسمی، گفت: پروژه تقاطع غیر همسطح میدان امام خمینی(ره)، با پیشرفت ۸۴ درصدی روبروست و خاکبرداری آن در مراحل پایانی خود قرار دارد.
وی، افزود: دیواره‌های عرشه شرقی این طرح تمام شده و نمای دیواره‌های غربی نیز در حال انجام است.
سرپرست شهرداری اراک با اشاره به آغاز کاشت فضای سبز برای این پروژه گفت: با توجه به تکمیل دیواره سمت شهرک صنعتی، موضوع پایه چراغ‌ها در حال نهایی شدن است و مقابل مسجد به زودی بازگشایی می‌شود.
قاسمی، با بیان اینکه خاکبرداری رمپ غربی این پروژه در حال انجام است و در مراحل پایانی خود قرار دارد، افزود: در چند روز آینده بلوک‌های سمت جاده قم به سمت اراک نیز جمع‌آوری می‌شود.
وی، بیان کرد: با توجه به نمودارهای زمانی این طرح که باید در تیر ماه سال ۱۴۰۳ پایان یابد، در اواخر آذر ماه این پروژه بزرگ شهری زیر بار ترافیک خواهد رفت.
سرپرست شهرداری اراک، با بیان اینکه در پروژه منطقه گردشگری نورالشهدا اراک نیز خیابان پانزده متری پشت بیمارستان در حال تکمیل و نهایی شدن است، اظهار کرد: در قسمت‌هایی از کوه، قصد استفاده از پوشش گیاهی و درختانی که به شرایط اقلیمی اراک همخوانی داشته باشد را داریم.
قاسمی، با بیان اینکه بازی‌های هیجانی منطقه نورالشهدا بر اساس برنامه زمان‌بندی وارد فاز اجرایی می‌شود، تصریح کرد: با توجه به دغدغه اعضای شورا، میزان تولید آسفالت را از ۳۵۰ تن در روز به بیش از ۹۰۰ تن در روز رسانده‌ایم و این تولید در بخش‌های مختلف شهر به منظور نیاز به آسفالت و لکه‌گیری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی، در پایان تصریح کرد: در مورد روکش آسفالت در برخی از مناطق درخواست‌هایی از شرکت‌های همراه اول و ایرانسل به منظور کندمان و نصب زیرساخت فیبر نوری را داریم به محض نهایی شدن و انجام امورات زیرساختی توسط این شرکت‌ها آمادگی لازم برای روکش آسفالت در مناطق مورد نظر وجود دارد و انجام خواهد شد.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار