رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-28 09:06 شماره خبر : 2828 https://diyareaftab.ir/short/Vp9Wk 0
با حضور رئیس سازمان سینمایی کشور صورت گرفت؛

پردیس سینمایی پروین اعتصامی با سه سالن نمایش در اراک بهره‌برداری شد.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ در مراسمی عصر روز چهارشنبه پردیس سینمایی پروین اعتصامی با حضور استاندار مرکزی، رئیس سازمان سینمایی کشور و جمعی از مسئولین و اهالی هنر، روز چهارشنبه در اراک به بهره‌برداری رسید.

استاندار مرکزی در این مراسم با بیان اینکه یکی از مطالبات به حق مردم، راه‌اندازی سینماهای عمومی در سطح مرکز استان و شهرستان‌های بزرگ استان است، گفت: نواقص این حوزه در حال برطرف شدن است و امروز با همت بخش عمومی، مجموعه هتل امیرکبیر و وزارت، پردیس سینمایی پروین اعتصامی با سه ظرفیت مختلف آماده ارائه خدمت شد.

وی ادامه داد: مشکلاتی در شهرستان ساوه وجود داشت که بررسی شد و در خصوص سینماهای قدیمی هم که با مشکلات حقوقی مواجه هستند تصمیماتی اتخاذ شد تا در اسرع وقت با تجهیز امکانات، این مجموعه‌ها را نیز به شبکه سینمایی استان برگردانیم.

ایجاد ۴۳۰ سالن سینما تا پایان دولت مردمی است

محمد خزاعی گفت: هدف‌گذاری سازمان سینمایی کشور، ایجاد ۴۳۰ سالن سینما تا پایان دولت مردمی است.

معاون وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی در پایان تصریح کرد: کمبود سالن سینمایی به شدت در کشور وجود دارد و در کل کشور تعداد سالن‌های سینما کم است، باید حدود ۲ هزار سالن سینما در کشور وجود داشته باشد در حالی که در زمان استقرار دولت سیزدهم ۵۷۰ سالن سینما در کشور وجود داشت اما برای رسیدن به هزار سالن در پایان دولت مردمی برنامه داریم که هم اکنون بالغ بر ۲۴۰ سالن افتتاح شده است و امیدواریم در شهریورماه ۱۴۰۴ بتوانیم ظرفیت زیرساخت‌های سینمای کشور را به عدد تعهد شده برسانیم.

 

بهره‌برداری از 3 سالن نمایش در اراک
بهره‌برداری از 3 سالن نمایش در اراک
بهره‌برداری از 3 سالن نمایش در اراک
بهره‌برداری از 3 سالن نمایش در اراک
بهره‌برداری از 3 سالن نمایش در اراک
بهره‌برداری از 3 سالن نمایش در اراک

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار