رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-01-26 09:53 شماره خبر : 4640 https://diyareaftab.ir/short/NBdpd 0
دارنده مدال طلای جهانی اسکیت:

دارنده مدال طلای جهانی اسکیت گفت: سال ۱۴۰۲، بهترین سال ورزشی من بود و به جز هانگژو که چهارم شدم در باقی مسابقات طلا گرفتم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از برنا، رضا لسانی، درمورد شرایط تیم ملی اسکیت گفت: در حال حاضر شرایط خوبی داریم و برای مسابقات داخل سالن تایلند که در مهرماه برگزار می‌شود، آماده می‌شویم و تمرینات را مقداری بیشتر از قبل برگزار می‌کنیم و روزی هفت ساعت در حال تمرین هستیم.

وی در رابطه با حمایت‌ها تصریح کرد: حمایت‌ها خوب است اما نزدیک مسابقات این حمایت‌ها بیشتر می‌شود که به نظر من بهتر است در کل سال این حمایت وجود داشته باشد و معطوف به یک زمان خاص نشود.

قهرمان مسابقات جهانی اسکیت در پاسخ به سوال «سال گذشته چطور بود و امسال را چگونه می‌بینی؟» خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۲، بهترین سال ورزشی من بود و به جز مسابقات هانگژو که چهارم شدم، در باقی مسابقات طلا گرفتم، همچنین سال جدید، سال مهمی است، زیرا برای اولین بار است در مسابقات داخل سالن شرکت کرده‌ایم و اگر مدالی کسب شود، هانگژو را جبران کرده‌ام.

این ملی‌پوش درمورد توقعات خود از مسئولان بیان کرد: توقع من از مسئولان این است که دید رسانه‌ای نسبت به اسکیت و ورزش‌های نوپا که مدال‌آور هستند بیشتر شود و در ادامه امیدوارم حمایت‌های مالی نیز بیشتر شود زیرا حمایت مالی از اسکیت نسبت به سایر ورزش‌ها بسیار کمتر است، البته اسکیت به علت کسب مدال در دو سه سال اخیر، بیشتر میان مردم جا افتاده است و در شهر ما، نجف‌آباد، یک پنجم مردم را اسکیتی‌ها تشکیل می‌دهند.

وی در پایان عنوان کرد: توصیه‌ای که به جوانان و خانواده‌های آن‌ها دارم، این است که یک ورزش را به عنوان ورزش اصلی انتخاب کنند و از این شاخه به آن شاخه نپرند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار