رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
سه‌شنبه 1403/06/27 Tuesday - 2024 17 September الثلاثاء ، 14 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-07-28 08:21 شماره خبر : 875 https://diyareaftab.ir/short/Vwl8N 0
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان مرکزی:

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان مرکزی گفت: حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در فلسطین اشغالی نشان‌دهنده ضعف و ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر نیروهای مقاومت و حماس است.

بهروز ایران‌نژاد، در گفتگو با «دیارآفتاب»؛ گفت: ضمن محکومیت شدید اقدامات وحشیانه و ظالمانه رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌کنیم که با اذن رهبر معظم انقلاب اسلامی آماده اعزام و ارائه خدمات به صورت داوطلبانه در هر منطقه و نقطه از فلسطین هستیم.
وی، بیان کرد: حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در فلسطین اشغالی نشان دهنده ضعف و ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر نیروهای مقاومت و حماس است و بیش از ۲۵ سالی که رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان فرمودند شاهد نزول، افول و از بین رفتن این رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم بود.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان مرکزی، افزود: رژیم جعلی صهیونیست در این حمله نابرابر علیه مردم مظلوم فلسطین، قوانین کنوانسیون‌های جهانی، سازمان غذا و دارو، سازمان بهداشت جهانی را زیر پا گذاشته است زیرا حمله به کودکان و غیر نظامیان داشته که باید جواب‌گوی این جنایات وحشیانه باشد.
ایران‌نژاد، عنوان کرد: بیمارستان مکانی امن برای درمان بیماران و مجروحان در هر کشور محسوب می‌شود زیرا ناتوانان و مجروحین در این مکان برای مداوا حضور دارند و حتی دشمن نیز می‌تواند در بیمارستان مورد درمان قرار گیرد اما رژیم کودک‌کش صهیونیست این قانون را زیر پا گذاشت و با حمایت آمریکای جنایتکار به خوی وحشی‌گری خود ادامه داد به طوری که بیمارستان را در فلسطین مورد حمله قرار دادند.
وی، اظهار کرد: جامعه بین‌المللی باید از خواب غفلت بیدار شوند و آنها نیز این حمله وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی با حمایت آمریکای جنایت کار را محکوم کرده و این حرکت ظالمانه نسبت به مردم مظلوم فلسطین را عنوان کنند.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان مرکزی، در پایان تصریح کرد: رژیم خون‌خوار صهیونیستی به عنوان یک غده سرطانی که به هیچ قانونی پایبند نیست در جهان شناخته شده است بنابراین باید اشد مجازات برای این رژیم غاصب و کودک‌کش در دستور کار سازمان ملل باشد.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار