رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-19 13:00 شماره خبر : 5163 https://diyareaftab.ir/short/VJ5J9 0
استاندار مرکزی:

استاندار مرکزی گفت: بسیج در همه عرصه‌های علمی، توسعه و پیشرفت کشور پرچم علمی را به دست گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ فرزاد مخلص الائمه، صبح امروز در جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج استان گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: «علاج مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی است» که باید دو رکن را در اقتصاد کشور در نظر داشته باشیم.

وی افزود: رکن اول اقتصاد مردمی است که باید با توجه به شعار سال که رهبر معظم انقلاب بیان کردند اقتصاد کشور را مردمی کنیم و رکن دوم، اقتصاد دانش‌بنیان است که باید علم و فناوری‌های جدید دینا اقتصاد کشور را در کنار اقتصاد مردمی برطرف کرد که این دو رکن کلید اصلی رفع مشکلات اقتصادی کشور هستند. طبیعی است که گروهی باید پرچم را به دست بگیرند و به قله برسانند.  

استاندار مرکزی بیان کرد: بصیرت به‌دین صورت نیست که باید منتظر دستور رهبر معظم انقلاب باشیم و کار را انجام دهیم بلکه باید نسبت به رهنمودها و دستورات رهبر معظم انقلاب و شرایط و مشکلات موجود در کشور تصمیم مهم، درست و کارساز را برای پیشرفت کشور گرفت باید کارها را پیش ببریم و آن را انجام دهیم.  

مخلص الائمه در رابطه با به‌وجود آمدن بسیج عنوان کرد: در واقع می‌توانیم بگوییم که معجزه حضرت امام خمینی(ره)، بسیج است که در همه عرصه‌ها پیش‌رو هستند و در واقع گوشه‌ای از پرچم توسعه کشور را به دست گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: بسیج در همه عرصه‌های علمی، توسعه و پیشرفت کشور پرچم علمی را به دست گرفته‌اند. بچه‌های بسیجی در حوزه علم و فناوری می‌توانند مشکلات را برطرف کنند که در واقع باید بدین صورت نیز باشد.

استاندار مرکزی در پایان تصریح کرد: باید در پیشرفت علم و فناوری در استان و کشور کمترین زمان را طی کنیم تا به قله‌ای که رهبر معظم انقلاب در بیانات خود فرمودند به آن برسیم و مردم کشور آن را احساس کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار