رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-09-05 13:04 شماره خبر : 1595 https://diyareaftab.ir/short/4zaRN 0
فرماندار ساوه:

فرماندار شهرستان ساوه گفت: بسیج همواره در معرض توطئه‌های دشمنان و بدخواهان بوده ولی بااقتدار در مقابل دشمنان‌ ایستاده است.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ مهدی الیاسی در گفتگو با خبرنگار نار خبر، گفت: ایران اسلامی به عنوان نظامی با ابهت و استوار بر مردم سالاری دینی، حائز مظاهر متعدد قدرت‌ساز در عرصه‌ی داخلی و صحنه‌ی بین‌المللی است که یکی از جلوه‌های بارز آن که نقشی کلیدی در این ساخت با قوّت داشته، بسیج مستضعفین است.

فرماندار ساوه گفت: بسیج یادگار بزرگ و درخشان امام راحل عظیم الشان، ثروت و ذخیره‌ی خدادایِ ملت ایران است.

وی اظهار کرد: بسیج همواره با بصیرتی مثال‌زدنی پای آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی انقلاب‌ ایستاده است.

فرماندار ساوه افزود: نقش کلیدی و تعیین‌کننده بسیج در تمامی مقاطع حساس و سرنوشت‌سازِ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نقشی پیشران و به مصداق تام و تمام کلمه، عامل تبدیل تهدید‌ها به فرصت بوده است.

فرماندار ساوه تصریح کرد: بسیج، در دوران دفاع مقدس با آن حماسه و شورآفرینیِ بی‌مانند خویش، جلوه‌ای پرجاذبه از مجاهدتی دلیرانه در عرصه دفاع سخت را به نمایش گذاشت و در دفاع نرم نیز با همان‌ایمان، پایمردی و مسئولیت‌پذیری، توانست عرصه‌های علم و فن‌آوری، سازندگی، فرهنگی و تبلیغات دینی را به میدان ظهور و بروز خیره‌کننده‌ی خود تبدیل کند.

الیاسی با بیان اینکه بسیج، شجره‌ی طیبه‌ای است که همواره بهترین الگوها را پیش رویِ جامعه‌ی مومن و انقلابی گذاشته و به حق، این الگوهای بصیرت و تقوا را می‌توان در یکایک بسیجیان دید، گفت: مقام معظم رهبری فرمود بسیج مدرسه‌ی عشق و مکتب پرورش مردانِ خدایی است که همواره در معرض توطئه‌های دشمنان و بدخواهان است ولی با اقتدار در مقابل دشمنان‌ایستاده است.


انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار