رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/02/30 Sunday - 2024 19 May الأحد ، 11 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-18 14:06 شماره خبر : 5100 https://diyareaftab.ir/short/4z3Oq 0
نماینده ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:

نماینده ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: خدمت به مردم یکی از برنامه‌های مهم بسیج سازندگی است در همین راستا بسیج سازندگی به عناوین مختلف بیش از ۳۰۰ خدمت‌ به مردم ارائه می‌کند.

ماشاءالله عبدی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص سالروز تشکیل بیسج سازندگی به دستور مقام معظم رهبری گفت: رویکرد بسیج سازندگی با صدور حکم مقام معظم رهبری در هفدهم اردیبهشت، امیدآفرینی مستمر در مناطق محروم برای بستر سازی تمدن نوین اسلامی به همت جوانان مومن انقلابی و بسیجی و طلاب بسیجی بود، این امر باعث شد عمومیت پیدا کند و با تلاش جهادی بسیاری از جهادگران در گام دوم انقلاب هم با قدرت به فعالیت‌های خود ادامه داد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: در هفته بسیج سازندگی در استان مرکزی بیش از۳۰۰ عنوان برنامه در هفته سازندگی در حال برگزاری است، برنامه‌های فرهنگی، افتتاح واحدهای مسکونی برای محرومین، دیدار با خانواده شهدای جهادگر و فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

عبدی در خصوص اعزام سفیران انقلاب اسلامی به مناطق محروم تصریح کرد: اعزام پزشکان جهادگران، اقشار مختلف به مناطق محروم، دیدار با ائمه جمعه، سرکشی به خانواده شهدا، کلنگ‌زنی پروژه‌ها، از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در قرارگاه سازندگی است.  

وی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در خصوص بحث‌های متفاوتی از قبیل اقتصاد مقاومتی، آبرسانی، مسکن و اشتغال افراد کم‌درآمد در سطح جامعه در سازمان جهاد سازندگی در حال انجام و بررسی است.

عبدی بیان کرد: یک هزار و 300 گروه جهادی فعال در قالب 23 هزار جهادگر اعم از جوانان، نوجوانان، بسیج طلاب، طلبه‌ها، دانشگاهیان، پزشکان در قالب جهاد سازندگی به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: اصل امیدآفرینی خصوصا در مناطق محروم، کمک به دولت، کمک به نظام جمهوری اسلامی، بسیج سازندگی نقش‌های خوبی در بحث فکری، فرهنگی، علاوه بر کمک مادی و مسائل رفع محرومیت‌ها خصوصاً روستاییان در دستور کار دارند.

وی عنوان کرد: خدمت به مردم یکی از برنامه‌های تشکیلات بسیج سازندگی است لذا جهاد سازندگی به عناوین مختلف بیش از ۳۰۰ خدمت‌ به مردم ارائه می‌کند.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار