رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-08-29 08:34 شماره خبر : 1569 https://diyareaftab.ir/short/NEapN 0
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان خبر داد:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: به منظور گرامیداشت هفته بسیج ۹۰ عنوان برنامه در شهرستان فراهان از ۲۹ آبان‌ماه تا پنجم آذرماه با شعار «بسیج؛ ‌امید ملت ایران» برگزار می‌شود.

به گزارش «دیارآفتاب»؛ نعمت‌اله نجفی در گفتگو با فراهان خبر گفت: به منظور گرامیداشت هفته بسیج ۹۰ عنوان برنامه در شهرستان فراهان از ۲۹ آبان‌ماه تا پنجم آذرماه با شعار «بسیج؛ ‌امید ملت ایران» برگزار می‌شود.

وی افزود: بسیج یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات قرن معاصر بود که در پنجم آذر ۱۳۵۸ به دستور امام خمینی(ره) تشکیل شد و ظرفیت مردم برای حفظ انقلاب اسلامی در کشور پای میدان آمد.

نجفی اظهارکرد: یکی از برکات کلیدی بسیج نقش‌آفرینی در زمان جنگ تحمیلی بود و هم‌اکنون شاهد پیشرفت بسیج در همه عرصه‌ها هستیم و این مهم در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، سازندگی و... به خوبی مشهود است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان با اشاره به اینکه بسیج؛ ‌امید ملت برای تحقق تمدن نوین اسلامی گفت: عظمت و شکوه بسیج پایه‌های استکبار را به لرزه درآورده است امروز تفکر بسیجی در عالم فراگیر شده است، فلسطینیان در طوفان‌الاقصی نیز با الگوگیری از روحیه بسیجی در حال مقابله با صهیونیست است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در فراهان خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا، همایش پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی، همایش دامداران و کشاورزان در سه شهر فرمهین، تلخاب و خنجین، همایش خانواده تمدن‌ساز، برگزاری اردو‌های جهادی، مسابقات کتابخوانی، فرهنگی و ورزشی، کارگاه سواد رسانه و همایش حضور بسیجیان در نماز جمعه از برنامه‌های شاخص هفته بسیج در فراهان است.


انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار