رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری:

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: رویداد ملی با موضوع عفاف و حجاب تحت عنوان «شمیم یأس دیار آفتاب» برکزار خواهد شد.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ محمّد امین باقری، امروز در بیست و هشتمین جلسه ستاد عفاف و حجاب استان مرکزی، گفت: از ابتدای سال به‌طور میانگین هر هفته، جلساتی در رابطه با عفاف و حجاب برگزار شده است. در راستای اجرای این جلسات، ابلاغیه‌ها و دستورالعمل‌های متناسب با شرح وظایف همه دستگاه‌ها که از ستاد عفاف و حجاب کشور و همچنین مصوبات استان به همه دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شده است.

وی، افزود: این جلسه نیز چند دستور کار داشته است که یکی از دستور کار مهم این جلسه برگزاری رویداد ملی با موضوع عفاف و حجاب تحت عنوان شمیم یأس دیار آفتاب خواهد بود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، در رابطه با برگزاری رویداد ملی عفاف و حجاب، بیان کرد: این رویداد دارای چند بخش مهم است که مرحله اول آن، راه اندازی مرکز تخصصی تولید البسه و ملزومات عفاف و حجاب است و مرحله دوم آن راه‌اندازی مرکز فروش و عرضه این تولیدات است و مرحله سوم این رویداد ملی، برگزاری جشنواره‌ای با عنوان شمیم یأس است.

باقری، خاطر نشان کرد: رویداد ملی حجاب و عفاف در محورهای مختلفی از جمله طراحی لباس اجتماعی، عکاسی، سرود، دل‌نوشته، تولید فیلم کوتاه و موشن گرافیک به‌صورت ملی برگزار خواهد شد که به‌زودی پوستر این رویداد طراحی و فراخوان آن در سطح ملی انجام خواهد شد.

وی، در خصوص برگزاری جشنواره عفاف و حجاب، گفت: زمان برگزاری فراخوان این رویداد را در مهر ماه خواهیم داشت ولی زمان برگزاری افتتاحیه و اختتامیه قطعی نشده است که در صورت قطعی شدن زمان آن اعلام خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، در پایان تصریح کرد: از دیگر دستور کارهای جلسه، ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب است که از دهم مهرماه شروع شده است و تیم‌های ارزیابی روزانه به دستگاه‌ها مراجعه و تا یک ماه آینده نتیجه این ارزیابی را جمع بندی و به اطلاع دستگاه‌ها و مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار