رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/08/11 Friday - 2024 01 November الجمعة ، 29 ربيع الآخر ، 1446
ساعت

دومین کنفرانس ملی «علوم شناختی و رسانه» با رویکرد مسأله‌محور و با هدف جاری‌سازی فناوری‌های راهبردی در حوزه رسانه، اسفند ماه امسال توسط خبرگزاری فارس برگزار خواهد شد.

به گزارش «دیارآفتاب»؛ دومین کنفرانس ملی «علوم شناختی و رسانه» در اسفند ماه سال جاری و با هدف جاری‌سازی فناوری‌های راهبردی در حوزه رسانه، برگزار خواهد شد. بنا بر اعلام دبیرخانه کنفرانس، رویکرد علمی این رویداد، مساله‌محور بوده و در تلاش است بستری برای ارائه دستاوردها و پژوهش‌های کاربردی این حوزه را فراهم نماید.

از مهمترین محورهای کنفرانس که برآمده از آخرین مطالعات حوزه علوم شناختی و رسانه است، می‌توان به «هوش مصنوعی و رسانه»، «اقناع در رسانه»، «اقتصاد رفتاری و رسانه»، «سیاست‌گذاری عمومی و رسانه»، «علوم تصمیم و رسانه»، «روانشناسی شناختی و رسانه» و «درگیرسازی مخاطب در رسانه» و «مخاطب شناسی در رسانه» اشاره کرد.

این کنفرانس توسط خبرگزاری فارس و با همکاری دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت‌علوم، تحقیقات‌و فناوری، وزارت بهداشت، درمان‌وآموزش پزشکی، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی، پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، شهرداری تهران و برخی دیگر از دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای ملی و خصوصی کشور از جمله حامیان دومین کنفرانس ملی علوم شناختی و رسانه می‌باشند.

مخاطبان کنفرانس حداکثر تا ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند تا اصل مقالات خود را در محورهای اعلامی از طریق وبگاه کنفرانس به نشانی https://fnccsm.com ارسال کنند.

لازم به ذکر است نخستین کنفرانس علوم شناختی و رسانه اسفند ماه ۱۳۹۸ با حضور مسوولان و کارشناسان حوزه علوم شناختی و رسانه در دانشگاه تهران برگزار و علاوه بر برگزاری پنل‌های تخصصی موضوعی، بیش از ۱۰۰ مقاله در دو بخش سخنرانی و پوستر ارائه شد.

فارس

پایان پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار