رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از نار خبر؛ همزمان با دهه آخر ماه صفر و در سالروز شهادت امام رضا (ع) میز خدمت خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ساوه در شهرک ولیعصر (عج) - منطقه فانوس آباد برپاشد.

سیدرضا طباطبایی دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ساوه با اعلام این خبر گفت: برپایی میز خدمت رضوی در راستای تعامل و هم‌افزایی بین کانون‌های عمومی و تخصصی و ارائه خدمات تخصصی در نقاط مختلف شهرستان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: کانون‌های تخصصی سلامت، تعلیم و تربیت، شعر و ادب، ایثار و شهادت، خبر و فضای مجازی، تبلیغ دینی، بانوان و خانواده، کارآفرینی و اشتغال، خدمات تخصصی را در این میز خدمت به شهروندان ارائه کردند.

طباطبایی از هیأت‌امنای مساجد، هیئات مذهبی، مراکز دینی و تفرجگاهی خواست تا در صورت نیاز به دریافت خدمات تخصصی رضوی درخواست خود را اعلام تا در یک برنامه زمان‌بندی شده بتوان از ظرفیت کانون‌های تخصصی در این مراکز استفاده کرد.

وی در پایان برپایی مراسم عزاداری، توزیع بسته‌های معیشتی و گوشت قربانی، برپایی ایستگاه صلواتی و... را از دیگر برنامه‌های در دست اجرا همزمان با دهه آخر ماه صفر اعلام کرد.

پذیرایی از اهالی این منطقه با شربت و پخش صلوات خاصه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

نظرات