رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/02/23 Sunday - 2024 12 May الأحد ، 4 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-09 06:37 شماره خبر : 3912 https://diyareaftab.ir/short/NE952 0
منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس با اشاره به ضرورت احیای برنامه آمایش سرزمینی گفت: این برنامه در خصوص ارتقاع سطح کشاورزی و صنعت منطقه مثمرثمر است.

 سید محمد جمالیان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ گفت: برنامه آمایش سرزمینی باید احیا شود لذا آمایش سرزمینی در خصوص کشاورزی و صنعت می‌تواند مثمرثمر باشد.

وی بیان کرد: نمایندگان مردم باید در خصوص وظایفی که در چهارچوب قانون در اختیار دارند جوابگوی ملت باشند، این امر می‌تواند اعتماد مردم نسبت به نمایندگان را دو چندان کند.

منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس عنوان کرد: اصلی‌ترین برنامه در چهار سالی که نماینده مردم شریف اراک، خنداب و کمیجان هستم برنامه آمایش سرزمینی خواهد بود تا با تفکیک و بررسی بیشتر در خصوص آمایش در بخش صنعت و کشاورزی صورت گیرد.

جمالیان به راه‌اندازی نرم‌افزار مطالبه و درخواست مردم و ارتباط با نماینده اشاره کرد و افزود: نرم‌افزاری تهیه خواهد شد برای ارتباط راحت مردم اراک خنداب و کمیجان با نماینده تحت نرم‌افزار مطالبه و درخواست، مردم شریف می‌توانند با درخواست و مشکلات خود در حوزه و اختیارات نماینده در چهارچوب قانون و مطالبه‌گری، با بررسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کاربران پاسخ داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: ارتقاع و بهره‌وری در صنعت، کشاورزی و مدیریت آب باید بررسی و قانونگذاری شود لذا مدیریت آب یکی از مطالبات مردم در بخش‌های مختلف است که در مصارف صنعتی، کشاورزی و خانگی هدر رفت زیادی دیده می‌شود.

منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس اظهار کرد: با همکاری و دوستی برای ساختن استان باید تمام مسئولان و مدیران شهری دست به دست یکدیگر دهند تا بتوانیم جاذبه و گردشگری را به استان انتقال دهیم صرفا نمایندگان به تنهایی نمی‌توانند استان را آباد کنند، می‌طلبد همه مدیران در ساخت استانی توریستی و جذب گردش‌گر به استان همکاری داشته باشند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار