رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اراک خبر داد:

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک گفت: نام‌گذاری یکی از میادین به نام فلسطین در صحن امروز شورای اسلامی کلانشهر اراک بررسی می‌شود.

پیمان عین‌القضاتی، در گفتگو با «دیار آفتاب»؛ در رابطه با تقاضای کاربران فضای‌مجازی برای نام‌گذاری یکی از میادین کلانشهر اراک به نام میدان فلسطین، گفت: با توجه به حملات جنون‌آمیز رژیم کودک‌کش صهیونیستی، کاربران اراکی در فضای مجازی خواستار تغییر نام یکی از میادین به‌نام فلسطین هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک افزود: هفته گذشته در کمیته نام‌گذاری که برابر قانون دستگاه‌هایی مانند اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید، میراث فرهنگی، اداره پست و معاون شهردار حضور دارشتند کمیته‌ای تحت عنوان کمیته نام‌گذاری، موضوع نام گذاری میدان فلسطین در اراک بررسی شد.
وی، در ادامه افزود: به دلیل اینکه دو معبر در کلانشهر اراک به نام فلسطین نام گذاری شده است، شهرداری مجدداً موضوع را بررسی و برای جلسه امروز اول آبان مقرر شده است که پیشنهادی را به کمیته نامگذاری اعلام کند.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی کلانشهر اراک، در پایان تصریح کرد: در جلسه امروز، نامگذاری یکی از میادین اراک به نام فلسطین در صحن رسمی شورای اسلامی کلانشهر اراک بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار