رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/08/17 Thursday - 2024 07 November الخميس ، 5 جمادى الأول ، 1446
ساعت
1402-10-23 12:18 شماره خبر : 2747 https://diyareaftab.ir/short/462LM 0

عضو شورای سیاست گذاری جشنواره عمار گفت: استراتژی ما برای سلبریتی‌ها این است که آن افرادی که آمادگی همراهی با ما را دارند حتی لزوما ممکن است با ما هم گفتمان نباشند، سعی داریم آنها را درگیر عمار کنیم.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ صادق شهبازی عضو شورای سیاست گذاری جشنواره عمار درخصوص اینکه چه راهکارهایی وجود دارد تا آثار این جشنواره به دست سلایق مختلف جامعه تماشا شود، گفت: اولا این طور نیست که آثار جشنواره عمار صرفا توسط حزب اللهی‌ها دیده می‌شود. برخی از آثار این جشنواره مانند فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» توسط اکثر نوجوان‌های ایرانی دیده شده است. اتفاقا جشنواره عمار برخلاف دایره محدود سینما، همه مخاطبان را در نظر دارد و آثارش به دست همه سلایق می‌رسد.

وی ادامه داد: اما به نظر ما این کافی نیست و مخاطبان ما هم داخل و هم خارج از کشور باید افزایش پیدا کنند و برای این کار کارگاه‌هایی را برگزار کرده‌ایم، دایره اکران خود را گسترده‌تر کرده‌ایم و برای این منظور، اکران‌های اقتصادی خود را چند سالی است که اضافه کرده‌ایم به این معنی که اکران‌های غیر سینمایی را پیگیری کرده‌ایم و برای سایر سلایق و در مکان‌هایی به جز مساجد این اکران‌ها را انجام می‌دهیم.

قائم مقام جشنواره عمار افزود: علاوه بر گستردگی تنوع در اکران، ما این تنوع را در ایده‌ها و موضوعات تولیدی خود نیز به کار گرفته‌ایم و به سراغ موضوعات جدیدی همچون فضای مجازی رفته‌ایم و برای ما صرفا فضای مستند و داستانی کافی نبوده است. همین موضوع باعث شد که ما امسال با حجم زیادی از آثار با موضوعات جدید مواجه شویم که دو هفته‌ای مجبور شدیم تاریخ دریافت آثار را تمدید کنیم. آثاری که با کیفیت بالایی تولید شده‌اند و همین باعث شده که علاوه بر ماجرای کمی، سطح کیفی جشنواره امسال در مقایسه با دوره‌های گذشته بالا باشد.

شهبازی در ادامه در پاسخ به این سوال که در فضای مجازی و برای بیشتر دیده شدن آثار و اخبار جشنواره چه کارهایی انجام شده و آیا سراغ سلبریتی‌ها رفته‌اید، گفت: اصلا سیاست‌های جشنواره به گونه‌ای است که ما هیچ وقت به دنبال این کارها نبوده‌ایم؛ ما برای دیده شدن عمار به دنبال گدایی سلبریتی‌ها نمی‌رویم. هرچند اگر خود این افراد به سراغ ما بیایند، مشکلی نداریم. البته از طریق شبکه‌های مردمی و کنشگران فضای مجازی فعالیت‌هایی انجام شده است. استراتژی ما برای سلبریتی‌ها این است که آن افرادی که آمادگی همراهی با ما را دارند حتی لزوما ممکن است با ما هم گفتمان نباشند، سعی داریم آنها را درگیر عمار کنیم.

 

راه دانا

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار