رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/02/30 Sunday - 2024 19 May الأحد ، 11 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-18 13:03 شماره خبر : 5144 https://diyareaftab.ir/short/4O9mP 0
بانوی کارآفرین اراکی:

بانوی کارآفرین اراکی گفت: برای شروع اشتغال و کارآفرینی، کار همیشه هست ولی در مسیر شروع و ادامه کار سختی‌هایی وجود دارد که ممکن است شخص در این مسیر مقداری دچار سختی شود که باید استقامت داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ روز ۱۷ اردیبهشت سال‌روز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است؛ در ادامه به گفتگو با خانم راضیه سینایی یکی از بانوان کارآفرین در رشته تولید سفال‌گری و تولید ظروف سرامیکی کلانشهر اراک می‌پردازیم.

راضیه سینایی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ گفت: کارگاه سفالگری را هفت سال پیش با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیون تومانی شروع کردم. بعد از این سرمایه‌گذاری همزمان دو وام به صورت آزاد برای تجهیز کردن کارگاه دریافت کردیم.

کارآفرین نباید از سختی‌ها دلسرد شود

وی افزود: در ادامه با سرمایه‌ای که پس‌انداز داشتیم و با دریافت وام ۱۵۰ میلیون تومانی بسیج سازندگی مکان کارگاه را جا به جا و فضای آن را نیز وسعت دادیم.

بانوی کار آفرین اراکی بیان کرد: در کارگاه سفالگری غیر از خودم، همسرم و خواهرم، هفت نفر دیگر حضور داریم که در مجموع ۱۰ نفر در این کارگاه مشغول به کار و فعالیت هستند.  

کارآفرین نباید از سختی‌ها دلسرد شود

سینایی در رابطه تولیدات محصولات کارگاه خاطر‌نشان کرد: محصولات تولیدی ما سفال و سرامیک است، بیشتر ظروف سرامیکی تولید کارگاه است. بیشتر ظروف سرامیکی تولید شده ظروف مصرفی مانند ظروف سرامیکی روغن‌ریز و فنجان است و بسته به سفارشات تولید می‌کنیم، در سال گذشته فقط ظروف روغن‌ریز تولید داشتیم و امسال بیشترین تولیدی کارگاه فنجان است.  

وی در رابطه با فروش محصولات کارگاه اظهار کرد: دو مشتری عمده محصولات کارگاه را خریداری می‌کنند و از طریق صفحات شبکه‌های اجتماعی و پخش در بازار تهران به فروش می‌رسند.  

کارآفرین نباید از سختی‌ها دلسرد شود
کارآفرین نباید از سختی‌ها دلسرد شود

بانوی کار آفرین اراکی در رابطه با ایجاد اشتغال و شروع کار عنوان کرد: برای شروع اشتغال و کارآفرینی، کار همیشه هست ولی در مسیر شروع و ادامه کار سختی‌هایی وجود دارد که ممکن است شخص در این مسیر مقداری دچار سختی شود علی‌الخصوص نفراتی مانند خودمان که سرمایه زیادی برای احداث کارگاه نداشتیم با چالش‌های روبرو شدیم، بنابراین نباید هیچوقت از روبرو شدن با ناملایمتی‌ها دلسرد شد.

سینایی در رابطه با اینکه چگونه به یک کارآفرین موفق تبدیل شویم گفت: برای شروع کار به هیچ وجه نباید دلسرد شد و حتی در دو سال ابتدایی ایجاد کار نباید از درآمدی که به دست می‌آورید استفاده کنید.

کارآفرین نباید از سختی‌ها دلسرد شود

وی در پایان تصریح کرد: برای تجهیز کارگاه، اشتغال نفرات بیشتر و افزایش کیفیت محصولات کارگاه در حد رقابت با تولیدات مشابه خارجی نیاز به کمک و دریافت وام هستیم که امیدوارم مدیران کلانشهر اراک و استان مرکزی مساعدتی انجام دهند.

انتهایبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار