رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
فرماندار فراهان:

فرماندار فراهان گفت: انتخابات مظهر انگیزه و اراده یک ملت است و افتخار ما این است که سرنوشت‌مان را خود ما تعیین می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیارآفتاب»؛ ابوالقاسم آقازیارتی در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر، با اشاره به مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: مردم ایران پس از انقلاب اسلامی در همه ادوار انتخابات با حضور حداکثری در انتخابات پایبندی و حمایت خود را از آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیده‌اند.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی انتخاب شاه برای ملت ایران توسط بیگانگان و آمریکا و انگلیس بود. امام(ره) با پشتیبانی مردم دست این اجانب را از ایران کوتاه کرد و در ۱۲ بهمن ۵۷ امام(ره) فرمود؛ «من به پشتیبانی این ملت دولت تعیین می‌کنم» و این نظام به معنای واقعی تحقق پیدا کرد.

فرماندار فراهان گفت: به کوری چشم دشمنان، انتخابات در صحت و سلامت در طی این ۴۵ سال برگزار شده و مردم‌سالاری دینی به منصه ظهور رسید.

وی افزود: انتخابات مظهر انگیزه و اراده یک ملت است و افتخار ما این است که سرنوشت‌مان را خود ما تعیین می‌کنیم. دشمن آن سوی مرزها با تخریب ذهن جوانان و با القای یاس و ناامیدی به دنبال آن است که مردم دست از نظام و انقلاب بردارند اما کور خوانده و این مردم در صحنه همواره پشتیبان نظام و ولایت هستند.

فرماندار فراهان گفت: دشمنانی که دل‌شان به حال ملت می‌سوزد و اشک تمساح می‌ریزند، کسانی هستند که هشت سال دفاع مقدس را به ما تحمیل کردند.

وی با دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری افزود: ملتی که در ۲۲ بهمن پایبندی خود را به رهبری و نظام ثابت کردند در ۱۱ اسفندماه در انتخابات شرکت می‌کند و برگ زرینی دیگر در تاریخ ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

فرماندار فراهان گفت: امروز میدان جهاد دفاع از حریم امنیت در شهرستان‌ها و تک تک روستاها به دست ما و حضور در پای صندوق رای است.

وی افزود: اگر انتخاب نکنیم دیگران برای ما انتخاب می‌کنند، پس همه با هم برای اعتلای ایران و پیشرفت ایران در سرنوشت خود مشارکت کنید.

فرماندار فراهان گفت: بر اساس تکلیف به نیت یک شهید در پای صندوق حضور پیدا کنیم و نامزد اصلح خود را انتخاب کنیم.

دانلود
1402-12-10 11:05 شماره خبر : 3572 https://diyareaftab.ir/short/V9k5j 2 31/55
اخبار مرتبط
نظرات