رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-08-10 08:42 شماره خبر : 1095 https://diyareaftab.ir/short/4z6P4 0
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی:

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و خصوصاً تسخیر لانه جاسوسی، هیمنه آمریکا را شکست.

رضا تاج آبادی، در گفتگوی با خبرنگار سیاسی «دیار آفتاب»؛ در رابطه با یوم الله ۱۳ آبان که دانش آموزان معترض به رژیم پهلوی به دستور آمریکا به شهادت رسیدند، گفت: زمانی بود که آمریکا جنایت‌کار با ظلم و زور، به‌عنوان یک ابر قدرت در جهان شناخته شده بود و همه ملت‌ها تحت ستم این دولت جنایت‌کار بودند.

وی، افزود: یکی از بزرگ‌ترین حامیان رژیم کودک‌کش صهیونیستی، همین آمریکای ظالم است که این رژیم را به‌عنوان حافظ منافع آمریکا در دنیا است که مقام معظم رهبری فرمودند: «رژیم جعلی صهیونیست مانند سگ هاری است که هر وقت آمریکا می‌خواهد غلاده آن را باز می‌کند و به جان دولت‌ها و ملت‌های مظلوم دنیا می‌اندازد تا جایی که قدرت‌های بزرگ جهان نیز از دست این ظالم و دولت ستمگر می‌ترسیدند».

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی، بیان کرد: با شکل گیری انقلاب اسلامی در ایران تمام معادلات و سیستم این ابر قدرت ظالم آمریکا را برهم زد و در دنیا ثابت کرد می‌توان با شعار «هَیهَاتَ مِنَّا الذّلّة» هر چقدر هم کوچک، گمنام و ناتوان هم باشید با اتکا بر قدرت پروردگار و با رمز وحدت کلمه روبه‌روی تمام قدرت‌های دنیا ایستاد.

تاج آبادی، خاطر نشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و خصوصاً تسخیر لانه جاسوسی، هیمنه آمریکا را شکست، هر چند که به ملت و انقلاب ما هزینه‌هایی تحمیل شد ولی با استقامت و ایستادگی با «تَوَاصَوۡاْ بِٱلۡحَقّ وَتَوَاصَوۡاْ بِٱلصّبۡرِ» تا امروز، روز به‌روز به قدرت انقلاب اسلامی ایران افزوده شده است و از هیمنه آمریکا کاسته شده است.

وی، ادامه داد: امروز در دنیا مشاهده می‌کنید هسته‌های مقاومتی که شکل گرفته همان انقلابی است که امام‌خمینی (ره) در هشت سال دفاع مقدس به دنیا صادر کرد و امروز این جنگ نیابتی رویارویی جبهه حق در برابر جبهه باطل را به رخ عالمیان می‌کشاند و روز به‌روز مردم مستضعف و مظلوم دنیا بیدار تر می‌شوند.

مدیر مؤسسه بنیاد حضرت مهدی موعود (عج)، در پایان تصریح کرد: با بیداری مردم جهان مشاهده می‌کنید یهودیانی که پای بند به کتاب آسمانی خود هستند، صف خود را از رژیم صهیونیستی کودک‌کش جدا کردند و روز به‌روز به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند.

انتهای پیام /

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار