رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
رئیس میراث ‌فرهنگی خنداب:

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خنداب، گفت: بازارچه دائمی صنایع‌دستی این شهرستان به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

احمد میرزایی در گفتگو با «دیار آفتاب»؛ با اشاره به اینکه اعتبار این بازارچه در سفر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به استان از محل اعتبارات ملی و استانی اختصاص‌یافته است گفت: بازارچه دائمی صنایع‌دستی خنداب در مساحت 126 مترمربع و برخوردار از هشت غرفه در دو طبقه آماده و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خنداب به رشته‌های مختلف صنایع‌دستی این شهرستان از جمله گلیم‌بافی، خراطی، قلم‌زنی، صنایع چوب، جاجیم‌بافی اشاره کرد و گفت: در کنار صنایع‌دستی غنی این منطقه، وجود مکان تخصصی معرفی محصولات نیز حائز اهمیت است.

میرزایی در پایان با بیان این‎که عملیات ساخت بازارچه صنایع‌دستی این شهرستان از سال خرداد 1400 با اختصاص اعتباری دو میلیارد 500 میلیون تومان آغاز شد گفت: امیدواریم گشایش این بازارچه بتواند گامی مؤثر در راستای توسعه روزافزون صنایع‌دستی استان باشد.

وی هدف از ایجاد این بازارچه را تقویت و حمایت از صنایع‌دستی بومی، ارتقای کیفیت بازاریابی محصولات صنایع‌دستی و کمک به فروش و بازاریابی صنعتگران دانست و گفت: با احداث این بازارچه  40 فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم پیش‌بینی شده است  و در هر غرفه حداقل دو فرصت شغلی مستقیم و پنج فرصت غیرمستقیم خواهیم داشت.

انتهای پیام/

 

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار