رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
رزمنده دوران دفاع‌مقدس:

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: درس‌هایی که از دفاع مقدس می‌توان گرفت، راهگشا برای حل مشکلات در حوزه‌های مختلف است.

به گزارش «دیارآفتاب»؛ عبدالله مبینی در گفتگو با نار خبر؛ اظهار کرد: درس‌هایی که از دفاع مقدس می‌توان گرفت، راهگشا برای جوامع است، اگر هشت سال دفاع مقدس و تجارب به دست آمده از این جنگ نابرابر نبود، مردم و کشور نمی‌توانستند در برابر هجمه‌ها و حوادث داخلی و خارجی و فتنه‌ها مقاومت کرده و امروز در منطقه اقتدار داشته باشیم.

 

مسئول سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ساوه، گفت: دفاع مقدس به ما آموخت که فتنه‌گران داخلی همواره زمینه‌ساز تجاوز بیگانگان و دشمنان هستند و در حقیقت ترفندهای این شیاطین بدون هموارسازی ایادی داخلی آنها آغاز نمی‌شود.

 

این رزمنده دوران ددفاع مقدس از شهرستان ساوه، افزود: یکی ازعوامل پیروزی در برابر دشمن از منظر اسلام اطاعت از رسول خدا(ص) است که در زمان‌های دیگر شامل اطاعت از دستورات کانون مدیریت جامعه است.

مسئول سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ساوه گفت: یکی دیگر از دلایل پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اطاعت از دستورات امام خمینی(ره) به‌عنوان فرمانده کل قوا بود.

 

مبینی تصریح کرد: شهدای عزیزمان به ما آموختند که ایمان و توکل به خداوند و توسل به ائمه طاهرین علیهم‌السلام رمز موفقیت و پیروزی همه رزمندگان و مجاهدان راه حق است.

 

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای آسیب زدن به ایران اسلامی، عنوان کرد: دشمنان راهبرهای زیادی برای ضربه زدن به پیکره نظامی اسلامی اجرا کرده و می‌کنند، وظیفه ما این است که دشمنان را بشناسیم و هوشیار باشیم.

 

مسئول سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ساوه افزود: یکی از تجربه‌های دفاع مقدس این است که وحدت و همبستگی میان اقشار موجب نفوذناپذیری کشور شد، مردم ایران بارها به‌ویژه در جنگ تحمیلی نشان دادند آنجا که پای منافع ملی در میان باشد، باید این یکپارچگی به دفاع از کشور و مرزهای هویتی منجر شود تا بیگانگان خیال نفوذ را به سر خود راه ندهد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار