رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-08-12 07:26 شماره خبر : 1141 https://diyareaftab.ir/short/eGERN 0
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

نماینده مردم، اراک، خنداب، کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تحریم‌های بسیاری را بر علیه ایران اعمال کرده است، بنابراین جنایات آمریکا هیچگاه از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد.

حسن آصفری، در گفتگو با خبرنگار سیاسی «دیارآفتاب»؛  با اشاره به جنایات آمریکا و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ماه توسط جوانان انقلاب اسلامی گفت: آمریکا همواره مانع پیشرفت، توسعه، استقلال، خودکفایی و آزادی در جمهوری اسلامی بوده است زیرا آمریکایی‌ها در زمان طاغوت منابع کشور ما را به غارت می‌بردند و هرگونه جاسوسی و خیانت در پهلوی را در کشور ما مرتکب می‌شدند اما انقلاب اسلامی توانست دست بیگانگان را از سرمایه‌های ایران کوتاه کند.

وی، افزود: آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تحریم‌های بسیاری را بر علیه ایران اعمال کرده است به طوری که دارو و منابع دارویی را نیز از کشور ما دریغ کرد تا بتواند ضربه سنگینی به حوزه بهداشت و درمان کشور وارد کند بنابراین جنایات آمریکا هیچگاه از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، آمریکای جنایت کار مسئول جنگ‌ها در منطقه است، گفت: آمریکا از سازمان منافقین که ۱۷ هزار نفر از مردم را به شهادت رساندند و همچنین گروه‌های تروریستی حمایت کرده است تا به ایران ضربه بزند.

آصفری، عنوان کرد: دوران ارباب و رعیت آمریکا با ملت‌ها و کشورهای دنیا به پایان رسیده و امروزه آمریکا باید بپذیرد که ایران یک جایگاه ویژه‌ای در سطح خاورمیانه دارد که این جایگاه با فداکاری ملت ایران و جوانان حاصل شده است.

وی، ادامه داد: امروزه جوانان انقلاب اسلامی به لطف خدا و رهبری حکیمانه و ملت آگاه می‌توانند در خاورمیانه حرف اول را بزنند و در حوزهای هسته‌ای، فیزیک، برق و… دارای رتبه اول هستند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: افرادی اندکی در کشور و به ویژه افرادی در دولت گذشته فکر می‌کنند با مذاکره و لبخند به آمریکا می‌توان آن‌ها را سر عقل آورد درصورتی که آمریکا تنها به فکر منافع خودش است بنابراین باید با آمریکایی‌ها مانند گفتمان و ادبیات خودشان برخورد کرد.

آصفری، عنوان کرد: ایران در برجام به تعهدات خود عمل کرد اما آمریکایی‌ها به تعهدات خودشان عمل نکردند و اقداماتی که آقای ظریف انجام داد یک اقدام ناشیانه بود که سبب شد ما تحریم‌ها را بپذیریم و اورانیوم غنی شده را نیز تحویل آمریکایی‌ها بدهیم.

وی، در پایان با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی ما باید بداند که آمریکا نابودی ملت ایران را می‌خواهد، تصریح کرد: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ما با آمریکا هیچ تبادلی نخواهیم داشت زیرا آمریکا مکار و حیله‌گر است و ما باید به آمریکا فرصت هیچگونه اقدامی را علیه ایران ندهیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار