رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
رئیس شورای شهر کلانشهر اراک مطرح کرد:

رئیس شورای شهر کلان‌شهر اراک گفت: وحدت، همدلی و تحولات بنیادی را باید در بین مدیران در سطح کلان‌شهر اراک به‌وجود آید.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ داوود قربانی، عصر امروز در مراسم معارفه علیرضا محمودی شهردار جدید کلان‌شهر اراک، گفت: هفته بسیج به عموم مردم کلان‌شهر اراک و برادران و خواهران گرانقدر و بسیجیان شیردل تبریک عرض می‌کنم. از تلاش‌های بی‌وقفه آقای قاسمی تشکر می‌کنم.

وی، در رابطه با صحبت‌های رهبر معظم انقلاب برای وقایع فلسطین و غزه، افزود: فلسطین نقطه رمز آلود درب‌های بازگشایی فرج است و این امر الهی محقق خواهد شد و مردم مظلوم فلسطین را به زودی از دست رژیم کودک‌کش صهیونیستی و به‌طور کلی استکبار جهانی که پشت پرده این وقایع است آزاد خواهد شد.

رئیس شورای شهر کلانشهر اراک، بیان کرد: این وحدت و انسجامی که بین مدیران علی‌الخصوص اراک رخ داده، شاهد رشد و بالندگی در همه حوزه‌های کلانشهر اراک باشیم. این وحدت، همدلی و تحولات بنیادی را باید در بین مدیران در سطح کلانشهر اراک به‌وجود آید.

قربانی، در رابطه با تحولات بنیادی در حوزه مدیریتی، بیان کرد: یک باز تعریف مجدد باشد یعنی ارتباط شهرداری با دیگر مجموعه‌ها یک طرفه بوده که در این باز تعریف هم منافع شهر حفظ و در همه حوزه‌های خدماتی شهر به رشد و بالندگی عالی برسیم.

وی، ادامه داد: ما اتفاقات خوبی را طی دو سال گذشته رقم زدیم که یکی از این اتفاقات مهم در حمل و نقل عمومی بوده که حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس، ۷۰ دستگاه ون و ۳۰ دستگاه میدل باس برای شهر اراک خریداری شده است.
رئیس شورای شهر کلانشهر اراک، خاطر نشان کرد: در بحث حمل و نقل عمومی در قسمت‌هایی از شهر که کمترین برخورداری از حمل و نقل عمومی را داشتند به این مناطق اختصاص داده شده است.

قربانی، در پایان تصریح کرد: امید آفرینی بین مردم کلان‌شهر اراک، پائین‌تر رتبه نشاط شهری را در کشور دارا است که با همت مدیران شهری سعی بر بهبود رتبه اراک را دارند. یکی از مکان‌هایی که در راستای این اقدامات است تفرجگاه تپه نور الشهداء می‌باشد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار