رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-10 09:45 شماره خبر : 4987 https://diyareaftab.ir/short/V9YxK 0
فرماندار فراهان:

فرماندار فراهان گفت: اعضای شورای شهر روستا با وظیفه‌شناسی و توجه به اصل دانش‌محوری در حل مشکلات شهر و روستا باید تلاش کنند و به مردم خدمت‌رسانی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از «فراهان خبر»؛ فرماندار شهرستان فراهان با اعضای شورای شهر فرمهین دیدار و از زحمات آن‌ها تقدیر کرد.

ابوالقاسم‌آقازیارتی در این دیدار گفت: نظام جمهوری اسلامی تعامل و گفتگو را یکی از پایه‌های بنیادین خود قرار داده است و اصل شورا که یک اصل مترقی و روشن در قانون اساسی و از تأکیدات دین مبین اسلام است به برکت این نظام الهی به خوبی به آن توجه شد و مورد عمل قرار گرفت.

وی ضمن تبریک روز شورا افزود: اعضای شورای شهر روستا با وظیفه‌شناسی و توجه به اصل دانش‌محوری در حل مشکلات شهر و روستا باید تلاش کنند و به مردم خدمت‌رسانی کنند.

آقازیارتی اظهار کرد: شورای شهر و روستا با همراهی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در تحقق شعار سال به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اهتمام و جدیت بیشتر در مسیر توسعه و بالندگی شهرها و روستاهای فراهان عزیز در همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی و عمرانی داشته باشند.

فرماتدار فراهان خاطرنشان کرد: مصلحت مردم باید جزو اولویت شورا باشد و تصمیمات شوراها در زندگی روزمره مردم قابل لمس و اثرگذار باشد.

انتهای خبر/

اعضای شورا به فکر خدمت‌رسانی مردم باشند
اعضای شورا به فکر خدمت‌رسانی مردم باشند
اعضای شورا به فکر خدمت‌رسانی مردم باشند
اعضای شورا به فکر خدمت‌رسانی مردم باشند
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار