رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-11-22 13:35 شماره خبر : 3283 https://diyareaftab.ir/short/NDZEJ 0
امام‌جمعه ساوه:

امام‌جمعه ساوه گفت: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان ثابت کردند این انقلاب یک انقلاب مردمی است که تا ابد ماندگار خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«دیار آفتاب»؛ به نقل از نار خبر؛ حجت‌لاسلام جعفر رحیمی در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: مردم ولایی شهرستان ساوه با حضور پر شور خود در این مراسم بار دیگر ولایتمداری خود را ثابت کرده و برگ زرین دیگری بر کارنامه پربار و در خشان خود افزودند.

وی گفت: خون انقلاب در رگ‌های مردم ما بیش از گذشته می‌جوشد و همچنان این مردم پای ارزش‌های امام و انقلاب‌ایستاده‌اند.
 
امام جمعه ساوه تأکید کرد: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان ثابت کردند این انقلاب یک انقلاب مردمی است که تا ابد ماندگار خواهد بود و یار و یاور مظلومان و مستضعفان جهان است.

وی گفت: دشمنان قسم خورده ما که همیشه در بزنگاه‌های انقلاب بدنبال ریختن زهر خود هستند تلاش می‌کنند که با بهانه کردن مشکلات و گرانی‌ها و عدم کارآمدی برخی مسئولان، مردم را از انقلاب دلسرد کنند اما مثل همیشه این توطئه‌ها به شکست منجرمی شود.

امام جمعه ساوه گفت: مردم اجازه نگاه چپ دشمن به کشورشان را نمی‌دهند و امروز دشمنان با‌ایستادن روی پا خودمان مشکل دارند.

وی افزود: دشمنان ما می‌دانند که در جنگ سخت نمی‌توانند مقابل ملت ایران‌ ایستادگی کنند اما جنگ امروز دشمنان انقلاب با ملت ایران، جنگ نرم و جنگ با اعتقادات اسلامی مردم ایران است و مردم ما نیز نسبت به این دسیسه‌ها، آگاه هستند.

وی در پایان با اشاره به انتخابات گفت: مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری می‌تواند تحول در کشور ایجاد کرده و در کاهش برخی مشکلات و چالش‌های پیش‌رو کمک شایانی کند و همچنین هوشیاری همگان در برابر نفوذ نااهلان در ارگان‌های کشور و دستگاه‌های که تصمیم گیر و تصمیم ساز هستند، خواسته همه مردم از مسئولان و نمایندگان آتی مجلس خواهد بود.

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار