رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
رئیس کمیسیون فنی شورای شهر اراک مطرح کرد:

رئیس کمیسیون فنی، عمران، ترافیک و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک گفت: هفت شرکت در جلسه کارگروه سرویس‌های مدارس مورد تائید سازمان حمل و نقل شهرداری اراک قرار گرفت، که دعوت به همکاری شدند.

علی اصغر غفاری، در گفتگو با «دیارآفتاب» گفت: کارگروهی طبق ماده ۱۸ قانون اساسی مشخص شده که حمل و نقل دانش‌آموزی با اداره آموزش وپرورش است و شورای شهر به عنوان مطالبه‌گر از حقوق شهروندان و نمایندگانی از مدیران مدارس در این جلسه حضور دارد.
وی، افزود: جلسات متعددی از اردیبهست‌ماه سال جاری تاکنون در خصوص سرویس مدارس، قیمت، نظارت و… در کارگروه برگزار شده که به آسیب شناسی در خصوص تغیرات قیمتی و عدم ثبات اقتصادی در کشور پرداخته شد زیرا در سال گذشته شاهد دو الی سه بار تغیر قیمت بودیم.
رئیس کمیسیون فنی، عمران، ترافیک و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک، با اشاره به تشکیل جلسه اعضا کارگروه سرویس‌های مدارس عنوان کرد: قیمت‌های پیشنهادی در جلسه کارگروه سرویس‌های مدارس ارائه شد که نهایتاً شورا پیشنهادهای مورد تائید را مصوب کرد.
غفاری، با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته بررسی‌های بیشتری نسبت به سرویس‌های دانش آموزان صورت گرفته است، گفت: نماینده شرکت حمل و نقل نیز در جلسه کارگروه سرویس‌های مدارس حضور داشت که هفت شرکت مورد تائید و دارای مجوز از سازمان حمل و نقل شهرداری اراک انتخاب و دعوت به همکاری شدند.
وی، ادامه داد: قیمت‌های سرویس مدارس نیز در این جلسه بررسی شد و طبق آین نامه حمل و نقل شهری برای خودروهای پراید، تیبا، پژو، سمند، ون۱۲نفری هر کدام قیمت‌های متفاوتی را مصوب شد.
رئیس کمیسیون فنی، عمران، ترافیک و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک، اظهار کرد: مدیران مدارس نیز در سطح ناحیه یک و ناحیه دو در همایش دعوت شدند تا روش نظارت بر نظم سرویس‌های مدارس را فرا بگیرند زیرا عملکرد مدیران مدارس نقش مهمی در روند بهبود حمل و نقل خواهد داشت.  
غفاری، در پایان تصریح کرد: والدینی که تمایل به سرویس‌دهی دانش آموزان را دارند باید به سازمان حمل و نقل شهرداری مراجعه و اشتراک دریافت کنند تا روند حمل و نقل جریان داشته باشد و دانش آموزانی که در سیر مسیر هستند را به مدرسه برسانند بنابراین از افراد بازنشسته دعوت به همکاری می‌شود تا در جهت افزایش کارایی ناوگان حمل ونقل شهری در سرویس دهی به تمام دانش آموزان کمک کنند.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار