رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-04 00:05 شماره خبر : 2919 https://diyareaftab.ir/short/Ng5kM 0
وصیت‌نامه شهید «سید رمضان حسینی»؛

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «سید رمضان حسینی» آمده است: ای خواهران اما حجابتان را حفظ کنید که‌ای خواهر من با حجابت می‌توانی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان شرق و غرب بزنی و امیدوارم که راه شهیدان را ادامه بدهید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «دیار آفتاب»؛ شهید والامقام سید رمضان حسینی در بیست و ششم خردادماه سال ۱۳۴۱ در خنداب دیده به جهان هستی گشود، ، در سال ۱۳۶۰ با دختری از بستگانش ازدواج کرد و خدا به آن‌ها فرزند پسری عطا کرد، سیدرمضان که جوانی مؤمن و مذهبی بود و شیفته امام (قدس سره) و دعوت بر حق او را می‌دید، پس از بازگشت از جبهه به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست. چند هفته از ازدواجش گذشته بود که مجدداً راهی مناطق عملیاتی شد این مرحله از اعزامش را در کردستان خدمت می‌کرد تا این که در پانزدهم آبان ماه ۱۳۶۲ در پنجوین عراق ترکش‌های خمپاره، هوا را شکافتند، پیش آمدند و در تن سید جوان نشستند و او را به شهادت رساندند تا روح بلندش از آسمان نظاره‌گر زندگی این روزهای ما باشد.

پیکر مطهر شهید در زادگاهش به خاک سپرده شد.

بخشی از وصیت‌‎نامه شهید آمده است:

ای برادران عزیزم امیدوارم که راه مرا ادامه بدهید، بدانید که ادامه دهنده خون شهدا هستید و از این خون‌های پر معنا محافظت کنید. ای خواهران اما حجابتان را حفظ کنید که‌ای خواهر من با حجابت می‌توانی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان شرق و غرب بزنی و امیدوارم که راه شهیدان را ادامه بدهید.

امیدوارم که راه شهیدان را ادامه بدهید

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار