رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-08-27 20:46 شماره خبر : 1543 https://diyareaftab.ir/short/Vl18N 0
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران به‌عنوان ابرقدرت جهان اسلام مطرح است گفت: نقطه کانونی جهان اسلام قلمداد می‌شود.

به گزارش «دیارآفتاب»؛ به نقل از نار خبر؛ عفت شریعتی امروز در برنامه اجتماع خواهرانه که در امامزاده سید اسحاق(ع) ساوه برگزارشد، ضمن تبریک میلاد پربرکت حضرت زینب(س) اظهار کرد: حضرت زینب(س) از عصر عاشورا به عنوان پیام‌آور، از دین و نهضت مقدس برادرش دفاع کرد و با کمال سرافرازی و موفقیت این مسئولیت سنگین را به خوبی انجام داد.

شریعتی گفت: مصداق کامل جهاد افضل، حضرت زینب است. او آنچنان مسلط و پرقدرت و حکیمانه سخن گفت که به رغم طولانی بودن خطبه‌اش، نه یزید امکان آن را یافت که سخن او را قطع کند و نه کسی از حاضرین توانست سخنی بگوید.

وی با اشاره به سالگرد شهادت شهید زین الدین گفت: شهیدان احیاگران یاد و فرهنگ شهدا و پشتوانه بزرگ جامعه و انقلاب اسلامی هستند و امنیت و اقتدار امروز کشور مدیون خون شهدا است.

وی ادامه داد: تفکر امام خمینی(ره) پرچم قدرت انقلابی ملت ایران را در جهان به اهتزاز درآورد و امروز تابندگی اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی و محبوبیت روزافزون مردمی و جهانی آن به برکت پایداری و پایمردی ملت ایران و بصیرت مقام معظم رهبری در ادوار مختلف حاصل شد.

شریعتی با اشاره به تمدن نوین اسلامی گفت: توجه مقام معظم رهبری به تمدن نوین جهان اسلام در برنامه گام دوم است. این تمدن نوین جهان اسلام طلایه‌دارش ایران است. بنابراین وقتی می‌خواهیم به سمت این تمدن برویم باید زمینه‌هایش را فراهم کنیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: امروز ایران اسلامی خود را پشتیبان همه مسلمانان در همه جهان می‌داند و خاورمیانه نقش تعیین‌کننده در عظمت اسلام دارد، لذا ما باید در این عصر تحول بخش سیر تکاملی جهان اسلام باشیم.

وی همچنین، افزود: نظام سلطه تمام تلاش خود را می‌کند که اسلام را به عقب براند، اما هرگز نخواهد توانست. اسلام بزرگتر از آن است که دشمنان نظام سلطه بخواهند بر اقصی نقاط جهان آسیبی برسانند و این خواب هیچ وقت برای آن‌ها تعبیر نخواهد شد.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی عنوان کرد: بر کسی پوشیده نیست که رژیم صهیونیستی، در طول حدود هفت دهه اخیر، همواره در مسیر اشغالگری و تصرف عدوانی سرزمین‌های فلسطین گام برداشته است ولی این را بدانید که زمان فنای رژیم صهیونیستی رسیده است.

شریعتی گفت: زندگی سعادت‌مند در گرو عملکرد مؤمنانه زن و مرد است و شرط اساسی برای داشتن یک زندگی سعادتمند داشتن یک رابطه خوب و صمیمی بین اعضای یک خانواده می‌باشد.

وی بیان کرد: امروز ما در سرزمینی زندگی می‌کنیم که مصداق عملکرد مؤمنانه‌اش حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد است که ایران اسلامی را پایتخت فرهنگی جهان قرار داده است و همچنین شهر قم که مرکز تربیت دانشمندان فقهی، علما و تربیت نیرو‌های مهدوی است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار