رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-08-24 19:36 شماره خبر : 1484 https://diyareaftab.ir/short/Vp52N 0
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی:

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی، گفت: امروز آخرین فرصت برای ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی‌ است که از ساعت هشت صبح امروز تا ساعت ۱۸ بعد ظهر با مراجعه به آدرس و سایت مورد نظر انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام امیدرضا مبارک آبادی، در گفتگو با «دیار آفتاب»؛ با اشاره به اینکه هیأت اجرایی سراسر استان نظرات خود را در خصوص دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ارائه داده‌اند، گفت: امروز آخرین فرصت برای ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی است که از ساعت هشت صبح امروز تا ساعت ۱۸ بعد از ظهر انجام می‌شود و داوطلبان باید با مراجعه به آدرس و سایت مورد نظر لیست خدمت شورای نگهبان، اعلام کارنامه‌ها و خدمات وزارت کشور را ثبت کنند.
وی، با اشاره به اعلام هویت داوطلبان و ثبت شکایات مردمی از داوطلبان در سامانه وزارت کشور عنوان کرد: از تمامی کسانی که دوستان و آشنایان خود را در ثبت نام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فاقد مدیریت در میز خدمت مجلس شورای اسلامی می‌دانند باید با ثبت شکایت از داوطلب مورد نظر در سایت و آدرس مورد نظر انتقاد و شکایت خود را ثبت کنند تا بررسی بیشتر در مورد فرد داوطلب انجام شود.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی اظهار کرد: عدم ثبت شکایت از داوطلبی که تایید میز خدمت را ندارد به منزله پذیرش داوطلب است.
حجت‌الاسلام السلام مبارک آبادی، در خصوص اطلاعات ثبت شده در سامانه شورای نگهبان و جدیت در بررسی داوطلبان بیان کرد: شناسایی و بررسی اطلاعات داوطلبان در هیات اجرایی و شورای نگهبان در استان مرکزی با جدیت همکاران ما در خصوص احراز هویت داوطلبان صورت گرفته که ثبت در اطلاعات سامانه شورای نگهبان در حال بررسی کارشناسی است.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار