رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-17 00:04 شماره خبر : 3110 https://diyareaftab.ir/short/V0k8g 0
وصیت‌نامه شهید «سید محمد حسینی»؛

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «سید محمد حسینی» آمده است: امت حزب‌الله! زمان، زمان‌ حساس است. جنگ ميان حق و باطل با تمام قوا ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «دیار آفتاب»؛ شهید والامقام سید محمد حسینی در تاریخ اول آبان‌ماه ۱۳۳۸ در روستای ابراهیم‌آباد اراک در خانواده‌ای متدین و مذهبی به دنیا آمد. او بعدها یکی از سرداران دلاور سپاه اسلام شد، در تاریخ ۱۰/۱۰/۶۲ به عضویت سپاه درآمد و در همان سال نیز ازدواج کرد اما آن‌قدر نگران جبهه و رزمنده‌ها بود که قبل از ازدواج کردن هم قول گرفت که برای جبهه رفتن مانعی نداشته باشد. حدود دو سال در سپاه خدمت کرد. فرمانده گردان مهندسی لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله بود، در یک مأموریت در جاده آبادان- اهواز خودروی حامل ایشان در اثر تصادف واژگون گردید و سید محمد که به‌شدت مجروح شده بود به بیمارستان ساسان تهران منتقل شد و به کما رفت. جبهه که می‌رفت کسی ندیده بود او بخوابد و حالا دیگر روزها و هفته‌ها می‌گذشت و از خواب بیدار نمی‌شد.

بالاخره در تاریخ نهم بهمن‌ماه سال ۱۳۶۴ نبض سید محمد در فضای ساکت اتاق آی. سی. یو در دست‌های مادر، دیگر نزد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بخشی از وصیت‌نامه شهید: امت حزب‌الله! زمان، زمان‌حساس است. جنگ میان حق و باطل با تمام قوا ادامه دارد. دشمنان داخلی و خارجی علیه این انقلاب توطئه می‌کنند. کسانی که در لوای اسلام ولی مخالف ولایت‌فقیه توطئه می‌کنند، بر شماست که درصحنه باشید و شجاعانه و صبورانه با این عوامل کفر بستیزید و به دشمن امان ندهید. پیروزی از آن اسلام است.

امت حزب‌الله! زمان، زمان‌حساس است

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار