رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-15 08:21 شماره خبر : 3115 https://diyareaftab.ir/short/eRl5x 0
دبیر شورای ائتلاف استان مرکزی:

دبیر شورای ائتلاف استان مرکزی با اشاره به دستاوردهای انقلاب بعد از پیروزی انقلاب گفت: حذف بیماری فلج اطفال از دستاوردهای مهم انقلاب است.

حبیب احتشامی‌نیا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ گفت: در طول مسیر انقلاب اسلامی که با رهبری امام‌خمینی (ره) و امام خامنه‌ای، رهبری شد مردم جانانه پای انقلاب اسلامی کوشیدند و دستاوردهای بسیاری را در حوزه‌های مختلف به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۴ سال انقلاب، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جوانان مستعد و ولایتی در حوزه‌های پزشکی، موشکی، هسته‌ای، نهضت سوادآموزی، نانو و… برای کشور تلاش کردند تا پرچم جمهوری اسلامی ایران بالا نگه‌دارند.

دبیر شورای ائتلاف استان مرکزی عنوان کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب در حوزه پزشکی و سلول‌های بنیادی است که شاخصه رشد ما بعد از انقلاب بوده است، در قبل از انقلاب اسلامی با کمبود بیمارستان مواجه بودیم ولی بعد از انقلاب در دورترین نقطه‌های مرزی ایران بیمارستان یا خانه بهداشت درمان روستایی داریم.

احتشامی‌نیا با بیان که بعد از انقلاب اسلامی افزایش پزشکان چندین برابر شد اظهار کرد: قبل از انقلاب اکثر پزشکان در سطح کشور فیلیپینی یا هندی و ارامنه بودند اما امروز بهترین دانشگاه‌های پزشکی در ایران با بهترین امکانات در اختیار مردم است و پزشکان متخصص در اختیار مردم برای معالجه و درمان است.

وی ادامه داد: با ورود حضرت امام راحل بسیاری از مشکلات مردم برطرف شد، قبل از انقلاب در بحث بیماری‌های عفونی مشکلات زیادی داشتیم و بسیاری از مردم به‌واسطه نزدن واکسن از بین می‌رفتند لذا در واکسیناسیون افراد جامعه خیلی عقب مانده بودیم، فلج اطفال و بسیاری از بیماری‌ها رشد پیدا کرده بود ولی بعد از انقلاب در بحث واکسیناسیون، دانشگاه پزشکی جدی ورود کرد و فلج اطفال و بیماری‌های عفونی کاملا ریشه کن شد.

دبیر شورای ائتلاف استان مرکزی در خصوص افزایش و رشد در حوزه موشکی و نظامی خاطر نشان کرد: یادمان باشد دستاوردهای انقلاب بسیار زیاد است اما در بحث ساخت اسلحه، تانک، هلیکوپتر، کشتی‌سازی، هواپیما، موشک، بالستیک و نقطه زن در دنیا حرف اول را می‌زنیم و حرف برای گفتن داریم تمام این تلاش‌ها و تحقیقات برگرفته از بررسی‌های شبانه‌روزی جوانان انقلابی است.

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار