رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-20 15:13 شماره خبر : 8752 https://diyareaftab.ir/short/4OOqp 0
امام جمعه خنداب:

امام جمعه خنداب گفت: مردم غزه دست از مقاومت بر نمی‌دارند و رژیم کودک‌کش صهیونیستی در برابر این مقاومت‌ها به تنگ آمده است و در گرداب جنایت‌ها گیر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری«دیار آفتاب»؛ حجت‌الاسلام صفاهانی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گفت: امام رضا (ع)فرمود: «هرکسی حضرت معصومه (س) را با معرفت زیارت کند و حق زیارت را به جا بیاورد بهشت بر او واجب می‌شود.» امیدواریم خداوند متعال زیارت ایشان را در دنیا و شفاعتشان را در آخرت شامل حال همه ما بگرداند.

وی در ادامه بیان کرد: به برکت حضرت معصومه (س) حوزه علمیه در قم تاسیس می‌شود و معارف دین واسلام از قم به تمام دنیا گسترش پیدا می‌کند و شاگردان بسیاری در این حوزه تربیت می‌شوند که در دنیا بی‌نظیر و تاثیرگذارند. 

صفاهانی افزود: یکی از شاگردان ممتاز این حوزه امام راحل، بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی است که با انقلاب امام راحل جهان متحول می‌شود. یکی دیگر از شاگردان این حوزه سید حسن نصرالله مجاهدکبیر، پرچم‌دار مقاومت و رهبر کم‌نظیر شیعیان در لبنان بود که در مقابل رژیم صهیونیستی باقدرت ایستاد تا به شهادت رسید.

خطیب جمعه خنداب گفت: از دیگر شاگردان این حوزه رهبر عالی‌قدر جهان تشیع، نایب امام زمان (عج) امام خامنه‌ای است. مقام معظم رهبری شخصیتی آگاه،  بصیر، شجاع، مقتدر، باصلابت و امید همه مستضعفان جهان و درهم کوبنده  نقشه شوم دشمنان است.

 وی تصریح کرد: نمونه‌ای از درایت و شجاعت او را در نماز جمعه نصر دیدیم با اینکه دشمنان تهدید کرده بودند اما در نماز جمعه حاضر می‌شود و خطبه‌های وحدت‌آفرین، امیدبخش، دشمن‌شکن و نماز جمعه‌ای با عظمت و باشکوه و با حضور میلیونی اقشار مختلف مردم اقامه می‌کند.

صفاهانی اظهار کرد: همه آمدند تا بگویند امت اسلامی امتی زنده‌ و مدافع انقلاب و اسلام است و از دشمنان هراسی ندارند و همیشه در صحنه هستند و خواهند بود و در مقابل دشمنان پشت‌سر ولایت‌فقیه ایستاده‌ایم.  

وی بیان کرد: ایام سالگرد عملیات بزرگ طوفان‌الاقصی است در این یک سال ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی، استقامت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین را در برابر رژیم صهیونیستی می‌بینیم که مانند کوه در برابر دشمنان ایستاده‌اند، فرزندانشان روی دستانشان شهید می‌شوند اما دست از مقاومت بر نمی‌دارند و رژیم کودک‌کش صهیونیستی در برابر این مقاومت‌ها به تنگ آمده است و در گرداب جنایت‌ها گیر کرده است.

خطیب جمعه خنداب گفت: امروز یمن، عراق، لبنان، سوریه، ایران و امت اسلامی در کنار فلسطین هستند با این وحدت و یکپارچگی رژیم صهیونیستی آرزوی پیروزی بر فلسطین را به گور خواهد برد و پیروزی نهایی از آن ملت فلسطین است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار