رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-12 08:42 شماره خبر : 2496 https://diyareaftab.ir/short/V0kMJ 0
در راستای گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم؛

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به همت مدیریت پشتیبانی و رفاهی دانشگاه و در راستای گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، دومین المپیاد ورزشی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار خواهد شد.

علیرضا امانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی «دیار آفتاب»؛ گفت: دومین المپیاد ورزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک با هدف افزایش انگیزه و هیجان در بین کارکنان دانشگاه و به منظور شناسایی استعدادهای برتر و تکمیل تیم‌های ورزشی دانشگاه جهت شرکت در مسابقات استانی، منطقه‌ای و کشوری و همچنین ایجاد شور و نشاط، افزایش سطح کیفی ورزشکاران، معرفی رشته‌های مختلف ورزشی به عموم علاقه‌مندان دانشگاه برنامه‌ریزی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: این المپیاد با حضور مقامات استانی و دانشگاهی، ورزشکاران و همکاران در ۹ رشته ورزشی انفرادی و تیمی اعم از فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، داژبال، دارت، شنا، آمادگی جسمانی، طناب کشی و فوتبال دستی ویژه آقایان و خانم‌ها؛ از تاریخ ۲۰ دی ماه آغاز و تا چهارم بهمن ماه ادامه خواهد داشت؛ همچنین مسابقات ویژه‌ای برای ایجاد روحیه ورزشی و رقابتی بین فرزندان کارکنان نیز در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است افتتاحیه این رویداد ورزشی فرهنگی در روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه سالجاری و با حضور کاروان ورزشی واحدها، رژه تیم‌ها و اجرای برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد.

پس از اتمام مسابقات، رنکینگ واحدها و مراکز، اعلام و نحوه عملکرد ورزشی گزارش خواهد شد و در اختتامیه المیپاد ورزشی، به نفرات برتر (اول تا سوم) مسابقات انفرادی مدال و حکم و در مسابقات تیمی حکم و جام اهدا خواهد شد.

المپیاد ورزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار می‌شود

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار