رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/29 Sunday - 2024 20 October الأحد ، 17 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-29 07:34 شماره خبر : 8926 https://diyareaftab.ir/short/e8rM1 0
مدیر بانک مهر ایران عنوان کرد:

مدیر بانک مهر کشور گفت: بانک مهر ایران به‌عنوان بزرگترین بانک قرض‌الحسنه کشور است که سالیانه با پرداخت بیش از 4/5 میلیون وام در راستای فعالیت خود گام برمی‌دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از نسیم خنداب، شمسی‌نژاد عصر روز شنبه در آئین افتتاح مدرسه استثنایی ضمن تبریک هفته فرهنگی شهر اراک گفت: استان مرکزی به‌عنوان یک استان صنعتی مشهور است اما مشهورتر از آن مفاخر و بزرگانی است که از این استان متولد شده‌اند و آثار و برکات آن در کل کشور مشاهده می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: قرض‌الحسنه به‌عنوان یک امر با برکت است که بیش از 13 بار در قرآن کریم به آن اشاره شده است  و کمتر کلمه‌ای است که به این تعداد در قرآن از آن یاد شده است که نشان دهنده اهمیت و برجسته بودن قرض و قرض‌الحسنه است.

شمسی‌نژاد افزود: بانک مهر ایران به‌عنوان بزرگترین بانک قرض‌الحسنه کشور است که سالیانه با پرداخت بیش از 4/5 میلیون وام در راستای فعالیت خود گام برمی‌دارد.

مدیر بانک مهر ایران گفت:  فعالیت بانک مهر ایران صرفا تامین مالی نیست بلکه تلاش دارد در راستای مسئولیت خود کارهای متنوعی را در کل کشور انجام دهد پرداخت جهیزیه، ساخت مدارس، تامین هزینه داروی معلولان بخشی از اقدامات بانک مهر است که در حال انجام است.

وی تصریح کرد: بیش از 18/5 میلیون نفر افراد در کل کشور با بانک مهر کار می‌کنند و اقدامات و امور خیری که انجام می‌شود به‌واسطه همکاری مردم ایران اسلامی است و نشان‌دهنده نیت خیر و نیک تمام مردم ایران است.

شمسی‌نژاد اظهار کرد: موفقیت ایران اسلامی به برکت تلاش‌های دانش‌آموزان است اگر بخواهیم رشد و توسعه داشته باشیم باید علم و فناوری را اولویت قرار دهیم و مقام معظم رهبری نیز به این نکته تاکید ویژه دارند.

وی گفت: دانش‌آموزان این مدارس اگر نقصی دارند اما اراده قوی و محکمی دارند که با این پشتکار و اراده می‌توانند به جایگاه عالی دست پیدا کنند و برای کشور مفید واقع شوند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار