رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-06 14:13 شماره خبر : 2963 https://diyareaftab.ir/short/VdK7z 0
امام جمعه موقت اراک:

امام جمعه موقت گفت: مجلس آینده باید مجلسی قوی باشد و برای مسائل و مشکلات مردم برنامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «دیار آفتاب»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم عبدالهی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه اراک گفت: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان از ماه‌های بزرگ مسلمانان است که در این ماه‌ها استغفار می‌کنند.  

وی افزود: از معتکفین خواستاریم که در این ایام اعتکاف خود برای ظهور منجی بشریت حضرت مهدی(عج) و بارش باران و برف در شهر اراک و خیلی از نقاط کشور که دچار کاهش بارندگی شدند، دعا کنند.

امام جمعه موقت اراک بیان کرد: رسانه‌های کشور و جامعه و کشورهای اسلامی باید در شناختن امام علی علیه السلام تلاش‌های زیادی کنند به دلیل اینکه با اینکه فریادهای زیادی برای امام علی علیه السلام انجام شده است باز ایشان بین مردم جهان غریب است.

عبداللهی در ادامه خاطر نشان کرد: روایت قضیه ولادت امام علی علیه السلام این نیست که ما و رسانه‌ها نقل کنند. قضیه ولادت حضرت علی علیه السلام در کتب تاریخی ثبت شده است همانطور که در کتب و اسناد اهل سنت نیز آورده شده است.  

وی اظهار کرد: زمانیکه حضرت علی علیه السلام متولد شد سرزمین مکه نورباران شد گویا که ستاره‌ها چند برابر شده بودند شبانه‌روز زمین می‌لرزید.

امام جمعه موقت اراک عنوان کرد: تقوای امام علی علیه السلام رو داشته باشیم، تقوای زبانی علی علیه السلام را داشته باشیم.

عبداللهی گفت: مجلس آینده باید مجلسی قوی باشد تا مسائل و مشکلات مردم را حل کنند. از مجلس آینده انتظار است که نسبت به مجلس قبلی انقلابی‌تر باشد.

وی اظهار کرد: وقتی یک سری از افراد وظایف رهبری را زیر سوال می‌برند وظیفه مجلس خبرگان است که از عملکرد رهبری دفاع کنند.

امام جمعه موقت اراک افزود: از کمیته تبلیغات استانی می‌خواهیم که از نامزدهای انتخابات مجلس بخواهند تا برنامه‌های خود را ارائه دهند تا مردم بیشتر با نامزدهای انتخابات و برنامه‌های آنها در آینده آشنا شوند.

عبداللهی در پایان تصریح کرد: از نامزدهای انتخاباتی خواستاریم مشکلات اقتصادی را برای همیشه حل کنند زیرا اگر ساختار اقتصادی کشور سالم بود چرا هر سال ما باید تورم داشته باشیم پس معلوم می شود ساختار دچار مشکل است. اقتصاد با شعار و حرف زدن درست نمی‌شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار