رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
رئیس آموزش و پرورش شهرستان خنداب مطرح کرد:

رئیس آموزش و پرورش شهرستان خنداب گفت: تنها مدرسه کانکسی فعال شهرستان، در روستای ثمردشت است، که قرارداد با خیر مدرسه‌ساز بسته شده و در این روزها کار ساخت آن نیز آغاز و برای سال آینده افتتاح خواهد شد.

به گزارش  «دیارآفتاب»؛ محمد کوهی، در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی، گفت: در سال تحصیلی جدید حدود ۱۱ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در مدارس شهرستان خنداب تحصیل خواهند کرد، و حدود ۷۰۰ معلم در سطح شهرستان نیز به تدریس مشغول خواهند شد. 

وی، در خصوص توزیع کتاب‌ها، عنوان کرد: کتاب‌های مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم صد در صد توزیع شده است و کتاب‌های هنرستان‌ها نیز با توجه به ثبت‌نام‌ها در حال توزیع است. ‎

رئیس آموزش و پرورش شهرستان خنداب، با اشاره به ساخت مدارس در شهرستان خنداب؛ افزود: تنها مدرسه کانکسی فعال شهرستان، در روستای ثمردشت می‌باشد که قرارداد با خیرمدرسه ساز بسته شده و در این روزها کار ساخت آن نیز آغاز و برای سال آینده افتتاح خواهد شد.

کوهی، در ادامه بیان کرد: مدارس دخترانه متوسطه اول روستای غینرجه و روستای دیزآباد و روستای جوشیروان، مرکز اختلال یادگیری خنداب، هنرستان شهر جاورسیان نیز در حال ساخت هستند.

وی، افزود: استخر شهید سلیمانی خنداب در سال ۹۹ کلنگ زنی شد، طی دو سال اخیر با توجه به اعتبارات ملی که برای ساخت و تکمیل آن در نظر گرفته شد به لطف الهی به بهره برداری رسید، ارزش فعلی استخر ۴۵ میلیارد تومان است.

کوهی، در پایان تصریح کرد: با شروع سال تحصیلی جدید صبح‌ها با حضور غریق نجات آقا و خانم یک روز در میان دانش آموزان دختر و پسر آموزش شنا خواهیم داشت و شیفت عصر در اختیار عموم است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار