رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-09-12 13:57 شماره خبر : 1842 https://diyareaftab.ir/short/VwoYq 0
استاندار استان مرکزی خبر داد:

استاندار استان مرکزی گفت: ساختمان ماهور در حوزه رسانه و شمیم یاس در حوزه عفاف و حجاب با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می‌شود.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ فرزاد مخلص الائمه، روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان مرکزی با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، گفت: دو رویداد مهم بی‌نظیر در استان مرکزی و کم نظیر در کشور، در استان مرکزی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح خواهد شد. از همه مدیران استانی برای افتتاح دو ساختمان ماهور در حوزه رسانه و شمیم یاس در حوزه عفاف و حجاب دعوت می‌کنیم.

وی، در رابطه با سخنان رهبر معظم انقلاب، افزود: رهبر معظم انقلاب از اقدامات دولت تمجید کردند که می‌توان ۵۰ موضوع را برشمرد که قابل توجه و تقدیر است، که حدود ۲۰ مورد را اشاره کردند اما در چند فراز از دولت انتقاد کردند. که کانون انتقادات بحث اطلاع‌رسانی بود که فرمودند زبان دولت در بیان اقدامات مثبت خود نارسا است.

استاندار مرکزی، خاطر نشان کرد: در استان مرکزی نیز ما از این نقص مستثنی نیستیم و اقداماتی که انجام می‌پذیرد، باید بیش از پیش اطلاع رسانی انجام شود و دستگاه‌های دولتی نیز باید ارتباط خود با رسانه‌ها جمعی را تقویت کنند.

مخلص‌الائمه، بیان کرد: باید میز خدمت را در مساجد استان و کلانشهر اراک راه‌اندازی شود که بیشتر این اقدامات شب‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء انجام شود، که آخرین میز خدمت جمعه شب در کوی شهدای صفری بود که توفیق حضور میان مردم را داشتیم. در روزهای جمعه در نماز پر فیض جمعه میز خدمت نیز وجود دارد که هیچ نماز جمعه‌ای نباید بدون میز خدمت باشد.

استاندار مرکزی، اظهار کرد: باتوجه به شکست‌های متعدد دشمن، تمام دسیسه خود را در انتخابات پیشرو بکار خواهد گرفت تا انتخابات با حضور اندک انجام شود که برای خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمن باید همه توان دستگاه‌ها به‌کار گرفته شود و حتی برای یک رای نیز از هیچ کوششی چشم پوشی نشود به دلیل اینکه یک وظیفه شرعی برای مسئولین استانی است.

مخلص الائمه، با توجه به موضوع آلودگی هوا، در پایان تصریح کرد: باوجود اینکه دیگر شهرهای صنعتی به دلیل آلودگی هوا با تعطیلی مدارس مواجه شدند اما درکلانشهر اراک چون هنوز نیروگاه‌های شازند از سوخت مازوت استفاده نمی‌شود، در مدت یک ماه اخیر آلودگی هوا کنترل و نیاز به تعطیلی مدارس وجود نداشته است.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار