رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-09 09:20 شماره خبر : 3016 https://diyareaftab.ir/short/4LXk9 0
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه خبر داد:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزان پسر به تعداد ۳۰۰ نفر به مناطق راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از نار خبر؛ علیرضا مهدی شامگاه یکشنبه در مراسم بدرقه راهیان نور دانش‌آموزی پسر ساوجی که در امامزاده سید اسحاق علیه السلام برگزار شد، گفت: این کاروان با شرکت ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان و عوامل اجرایی خادمان و راویان در قالب هفت دستگاه اتوبوس در یادمان‌های مختلف از جمله موزه‌ی دفاع مقدس خرمشهر، طلائیه، شلمچه، هویزه و معراج شهدا از روایتگری راویان در خصوص سیره شهدا و اثرات معنوی یادمان‌ها بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: این حرکت ارزشمند فرهنگی در راستای اقدامات نظام جمهوری اسلامی برای دانش‌آموزان در مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان به هدف بهره‌گیری از سیره و آرمان شهدا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه خاطرنشان کرد: تدابیر خوبی برای این سفر فرهنگی دانش‌آموزان پیش‌بینی شده که امنیت سفر از محوری‌ترین مسائلی است که در این اعزام چهار روزه مدنظر است.

مهدی عنوان کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است و همه باید در پاسداری از خون شهدا تلاش کنیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار