رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
رئیس تعاون تفرش خبر داد:

رئیس تعاون، رفاه و کار اجتماعی تفرش گفت: تعاونی‌ها در تفرش به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی برای ۳۵۶ نفر را فراهم کرده است.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ صادق نظریان، در گفتگو با ندای تفرش؛ اظهار کرد: ۱۸۶ تعاونی شهرستان تفرش فعالیت دارند، در این تعاونی‌ها هزار و۴۵۴ نفر با سرمایه ۳۵ میلیارد و ۴۹۰ میلیون و ۸۶۰ هزار ریال به ثبت رسیده است.
وی افزود: از این تعداد تعاونی ۵۶ واحد تولیدی و ۱۳۳ واحد توزیعی و خدماتی هستند.
رئیس اداره تعاون، رفاه و کار اجتماعی شهرستان تفرش در خصوص ارائه خدمات مختلف این تعاونی‌ها، بیان کرد: عمده فعالیت این شرکت‌ها در زمینه تأمین نیاز تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، حمل و نقل، خدمات، سهام عدالت صنعتی و عمرانی، فرش دستباف و کشاورزی است.
نظریان در خصوص اشتغال‌زایی تعاونی‌ها، عنوان کرد: حضور این تعداد تعاونی به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی برای ۳۵۶ نفر را فراهم کند.
وی ادامه داد: بالغ‌بر ۵۰ درصد تعاونی‌ها در حوزه‌های روستایی است و دو تعاونی بانوان برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان تفرش تشکیل‌شده است.
رئیس اداره تعاون، رفاه و کار اجتماعی شهرستان تفرش در پایان تصریح کرد: تاکنون تعاونی فرش دستباف تفرش حدود هشت تن فرش به خارج از کشور صادر کرده که باعث ارزآوری تقریبی ۳۴۰ هزار دلاری برای کشور شده است.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار