رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-07-21 15:06 شماره خبر : 725 https://diyareaftab.ir/short/Vda5N 0
امام جمعه ساوه:

امام جمعه ساوه گفت: رژیم صهیونیستی در شرایط بحرانی که اعتراضات مردمی به فساد و دیکتاتوری کابینه نتانیاهو اوج گرفته بود، ضربه سهمگینی در عملیات طوفان‌الاقصی خورد.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ به نقل از نار خبر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه با اشاره به حوادث فلسطین و چرایی شکست غیرقابل ترمیم رژیم صهیونیستی گفت: رهبر معظم انقلاب در صحبت‌های اخیرشان رژیم غاصب صهیونیستی را از لحاظ نظامی و اطلاعاتی یک شکست غیرقابل ترمیم خورده معرفی کردند.

خطیب جمعه ساوه تصریح کرد: تاکید رهبر حکیم انقلاب بر «شکست غیرقابل ترمیم»، کلید واژه‌ای بسیار دقیق و مهم به این دلیل که شکست اسرائیل غیرقابل ترمیم است چرا که رژیم صهیونیستی امروز در بدترین شرایط ممکن در هفتاد سال اخیر به سر می‌برد.

وی گفت: اسرائیل در شرایط بحرانی که اعتراضات مردمی به فساد و دیکتاتوری کابینه نتانیاهو اوج گرفته بود، ضربه سهمگینی در عملیات طوفان‌الاقصی خورد.

وی ادامه داد: اجرای دقیق «اصل غافلگیری» در عملیات طوفان‌الاقصی، یک‌بار دیگر اقتدار پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را عیان کرده و آن را به سخره گرفت. این عملیات نشان داد که سیستم اطلاعاتی اسرائیل دارای حفره‌های فراوانی است که به آسانی می‌توان از آنها برای زدن ضربات متعدد و اساسی بهره‌گیری کرد.

امام جمعه ساوه اظهار کرد: در پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی همین‌بس که این رژیم به هیچ عنوان توانایی آزادی اسرای خود را از طریق حمله زمینی ندارد و به گفته کارشناس این کشور درماندگی و استیصال، این رژیم را به سمت بمباران هوایی کور و وحشیانه سوق داده است.

امام جمعه ساوه ادامه داد: به گفته رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی «حملات به غزه حتی به قیمت آسیب دیدن اسرای اسرائیل ادامه دارد، چرا که اطلاعات دقیقی از محل نگهداری اسرا در دست نیست.

وی از دیگر مصادیق «شکست غیرقابل ترمیم» برای رژیم صهیونیستی، تشدید و سرعت گرفتن روند مهاجرت معکوس و فرار از سرزمین‌های اشغالی و همچنین شکست اقتصادی عنوان کرد.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: همچنین عملیات بی‌نظیر طوفان‌الاقصی ضربات سهمگینی به پروژه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی وارد کرد و این تأثیر در نوع واکنش کشورهایی همچون عربستان مشهود است.

وی بیان کرد: این عملیات موجب عادی‌سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عرب منطقه به حاشیه رانده شود. و به حتم تأثیر مستقیم بر اوضاع منطقه دارد که موجب شکست طرح عادی‌سازی شده و فضای جدیدی در منطقه غرب آسیا حاکم می‌شود.

 انتهای پیام 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار