رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-07-17 08:04 شماره خبر : 614 https://diyareaftab.ir/short/4XYge 0
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله:

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله گفت: حمله طوفانی نیروهای مقاومت، رژیم کودک‌کش صهیونیستی، را دچار شکست استراتژیک و امنیتی کرده است.

به گزارش «دیار آفتاب»؛  زهرا غفاری در گفتگو با نار خبر، اظهار کرد: عملیات طوفان‌الاقصی که از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین از صبح روز شنبه آغاز شده است، نشان داد که نیروهای مقاومت اگر اراده کنند، می‌توانند رژیم غاصب صهیونیستی را سرجای خود بنشاند.

 وی گفت: در این عملیات به فضل الهی، نه‌تنها رژیم جعلی صهیونیستی فرو پاشید، بلکه جبهه مقاومت، نظام و اقتدار اسلامی را در منطقه نشان داد.

 غفاری بیان کرد: آنچه که جبهه مقاومت رقم زد به‌عنوان تخریب اقتدار رژیم کودک‌کش صهیونیستی بود که در منطقه باعث حضور نیروهای اشغالی شده بود و این عملیات نشان داد که سردار قاآنی به‌خوبی مأموریت‌هایی که سردار شهید سلیمانی برعهده ایشان قرار داده بود را انجام داده است.

 مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: حمله طوفانی نیروهای مقاومت به رژیم کودک‌کش صهیونیستی، رژیم صهیونیستی را دچار شکست استراتژیک و امنیتی کرد، همانطور که رهبر معظم انقلاب بیان کرد: «رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید»

 وی بیان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی که ادعایش گوش فلک را پر کرده بود، از دیروز دچار شوک بزرگی شده است و به هیچ وجه فکر نمی‌کرد این‌گونه مورد حمله قرار گیرد، در واقع این عملیات رزمندگان فلسطینی اقتدار و صلابت نیروهای مقاومت را نشان داد.

 غفاری، عنوان کرد: این اقدام نیروهای مقاومت و درگیری مستقیم با نظامیان رژیم جعلی صهیونیستی، در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و ارکان نظامی دنیا را به شگفتی واداشته است.

 مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: این عملیات غرور آفرین خواب را از چشمان رژیم منحوس صهیونیستی ربوده و قطعاً شرایط سختی برای آنان مهیا شده است که هیچ‌گاه شرایط مانند قبل نخواهد شد.

انتهای پیام /



اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار