رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/02/21 Friday - 2024 10 May الجمعة ، 2 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-08 20:22 شماره خبر : 4958 https://diyareaftab.ir/short/4O90Z 0
استاندار مرکزی:

استاندار استان مرکزی گفت: استان مرکزی اولین استان در صنعت و آموزش صنعتی کشور است که با تعلیم مهارت‌های فنی و صنعت خود را گسترش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ فرزاد مخلص‌الائمه، عصر امروز، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مرکزی، ضمن گرامیداشت هفته معلم و تقدیر و تشکر از آموزگاران ایثارگر کشور گفت: معلمی گران‌بهاترین شغل در کشور است، زیرا همه پیشرفت‌هایی که در زمینه‌های گوناگون حاصل می‌شود، تحت آموزش‌های معلمان توانگر انجام می‌گیرد.

وی افزود: آدم از آغاز تولد تا پایان عمر خود هر لحظه در حال دریافت آموزش است اما ویژه‌ترین مهارت پرورشی که در عمر خود فرا می‌گیرد، در زمان ورود به مدارس و یادگیری علم در کنار فرهنگسازی اجتماعی است.

استاندار استان مرکزی بیان کرد: باید از معلمان تشکر و قدردانی کرد که با صبر و علم خود، نیروهایی را در اجتماع پرورش می‌دهند که محورهای اصلی کشور در آینده هستند.

مخلص‌الائمه عنوان کرد: آزمون‌های نهایی که در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود یکی از مهم‌ترین رویدادهای سال جاری در حوزه آموزش و پرورش است که به خوبی و با سلامت کامل برگزار شود.

وی اظهار کرد: آموزش‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای، راه نجات اقتصادی کشور است، زیرا با توانمندسازی افراد در زمینه‌های صنعت، کشاورزی، عمران و دیگر رشته‌ها، ظرفیت تولید محصولات داخلی و پرورش استادکاران در کشور افزایش می‌یابد.

استاندار استان مرکزی خاطرنشان کرد: توسعه صنایع کشور، نیازمند توسعه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای است که در این مهارت در هنرستان‌های آموزش و پرورش است.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: آموزش و پرورش باید در هر شهر و شهرستانی هنرستان بسازد تا دانش‌آموزان در این مراکز آموزش‌های لازم را ببینند و بعد از کسب مهارت‌های شغلی، وارد بازار کار شوند.

وی بیان کرد: استان مرکزی اولین استان در صنعت و آموزش صنعتی کشور است که با تعلیم مهارت‌های فنی، صنعت خود را گسترش می‌دهد.

استاندار استان مرکزی عنوان کرد: باهمت و تلاش کمک کنیم که آموزش‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای به سطح قابل قبول برسد تا باعث پیشرفت کشور و استان شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار