رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
استانداری استان مرکزی:

استانداری استان مرکزی، در خصوص فعالیت در بخش دانش‌بنیان، گفت: استاندارد به عنوان گام اول در کیفیت باید مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ فرزاد مخلص الائمه، در ستاد اقتصاد دانش‌بنیان، گفت: باید ارتباط با فعالین در بخش دانش‌بنیان از جمله بخش نانو نماد انجام و تقویت شود و ظرفیت‌های این بخش نیز معرفی شود.
وی، افزود: انتظار این است که با حمایتی که از بخش دانش‌بنیان می‌شود، همواره پیشتاز بخش تولید با فناوری نانو باشند.
استاندار استان مرکزی، بیان کرد: استان مرکزی به عنوان قطب تولید کشور و مهد صنعت، این انتظار وجود دارد که استان جایگاه خود را در حوزه دانش‌بنیان پیدا کند آن هم به دلیل اینکه هنوز جایگاه نانو در بخش صنعت کمرنگ است.
مخلص الائمه، عنوان کرد: بستر بحث استاندارد به عنوان گام اول در کیفیت باید مورد توجه قرار بگیرد. شرکت‌هایی که بحث دانش‌بنیان را پیش نگرفته‌اند که باید هرچه زودتر این علم را در خصوص محصولات خود پیش بگیرند و امتیازات لازم در رابطه با دانش نانو را انجام دهند.
وی، خاطر نشان کرد: هفته گذشته جلسه‌ای که با اعضای صندوق کار آفرینی و امید داشتیم، قرار بر این شد روستاهایی که در بخش نانو فعالیت داشته باشند باید مورد حمایت قرار بگیرند و روستاهایی که بتوانند از دانش نانو در محصولات خود استفاده کنند تا از تسهیلات صندوق کارآفرینی و امید بهره‌مند شوند.

استاندار استان مرکزی، افزود: مبنای نشان حلال بدون هیچگونه چالشی سازمان ملی استاندارد است و وظایف دیگر دستگاه‌ها ذیل سازمان ملی استاندارد است.
سعید میر نظامی، مدیر کل استاندارد استان مرکزی، ضمن عرض تبریک روزجهانی استاندارد، گفت: تعدادی از شرکت‌های استان مرکزی برای دریافت مدل جایزه کیفیت جهان اسلام شرکت کرده‌اند و تعدادی نیز به عنوان شرکت‌های برتر و تعدادی دیگر به عنوان شرکت ممتاز انتخاب شده‌اند.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار