رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
سه‌شنبه 1403/06/27 Tuesday - 2024 17 September الثلاثاء ، 14 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-07-27 17:17 شماره خبر : 874 https://diyareaftab.ir/short/NEYPN 0
هم‌صدا با مردم سراسر ایران صورت گرفت؛

مردم فراهان تنفر و انزجار خود را از عمل وحشیانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی اعلام کردند.

به گزارش دیارآفتاب به نقل از فراهان خبر؛ رژیم کودک‌کش و تروریستی صهیونیستی با چراغ سبز متحدانش یعنی آمریکا و انگلستان و آلمان و فرانسه روی همه ستمگران تاریخ را سفید کرده و زنان و کودکان و سالمندان پناه برده به بیمارستان المعمدانی در غزه را به شهادت رساند. در پی این اقدام به دور از روح بشری موج اعتراضی نسبت به جنایات این رژیم شدت گرفته‌ است. دانش آموزان فراهانی هم ضمن همدلی با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی با شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم کودک‌کش اسراییل ، تنفر و انزجار خود را از این عمل وحشیانه و غیرانسانی اعلام کردند و از مجامع بین‌المللی خواستار محکومیت و محاکمه سران این عمل جنایتکارانه شدند.

همبستگی مردم فراهان با کودکان فلسطین
همبستگی مردم فراهان با کودکان فلسطین

مادران فراهانی همراه و هم‌صدا با همه مسلمانان جهان ضمن ابراز همدردی با قربانیان مظلوم فلسطینی جنایات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند و ختم قرآن دسته جمعی برای آزادی غزه برگزار کردند.

همبستگی مردم فراهان با کودکان فلسطین
همبستگی مردم فراهان با کودکان فلسطین

اهالی ورزش فراهان همچون اقشار دیگر جامعه انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی را اعلام کردند و با حضور در مزار شهدای شهرستان پرچم فلسطین را برافراشته و نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند تا خشم خود از رفتار افرادی که بویی از انسانیت نبرده‌اند را نشان دهند.

همبستگی مردم فراهان با کودکان فلسطین
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار