رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-20 11:13 شماره خبر : 5183 https://diyareaftab.ir/short/V1obw 0
دبیر دومین جشنواره تربیتی شجره طوبی بیان کرد:

دبیر دومین جشنواره تربیتی شجره طوبی گفت: 4 هزار و 300 اثر به دبیرخانه جشنواره تربیتی شجره طوبی، در دو بخش تجارب تربیتی و ایده‌های تربیتی ارسال شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ سجاد کریمی، در مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواره تربیتی شجره طوبی که در آستانهٔ دهه کرامت، با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و معاونین تعلیم و تربیت بسیج در سپاه‌های استانی برگزار شد، گفت: در سال گذشته، ۴ هزار و ۳۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و با بررسی‌های صورت‌گرفته و اخذ نظر اساتید، با اتخاذ روی‌کرد تخصصی بر آن شدیم که دومین جشنواره در دو بخش تجارب تربیتی و ایده‌های تربیتی و در قالب مکتوب برگزار شود.

علی رضایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، ضمن تأکید بر لزوم استفاده هدفمند از تجارب و ایده‌های کنش‌گران حوزهٔ تعلیم و تربیت کشور گفت: اندوخته‌های ما در بسیج باید قوارهٔ علمی و هنری بگیرد که قابلیت دسترسی و بهره‌مندی داشته باشد.

همچنین کلیه فعالان تربیتی کشور می‌توانند با مراجعه به آدرس: @shajareyetoba در پیام‌رسان ایتا از جزئیات جشنواره اطلاع یابند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار