رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/02/20 Thursday - 2024 09 May الخميس ، 1 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-08 12:41 شماره خبر : 4950 https://diyareaftab.ir/short/N30Y9 0
رئیس کمیته عالی کاهش تلفات توانیر:

رئیس کمیته عالی کاهش تلفات توانیر گفت: اجرای برنامه‌ریزی‌های مدون شده دقیق نقش بسزایی در کاهش تلفات و توزیع برق بهره‌ور و اقتصادی در گذر از پیک مصرف برق تابستان پیشرو دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ محمودی محمودی امروز در نشست کمیته عالی کاهش تلفات توانیر گفت: اقدامات خوبی در حوزه‌های هوشمندسازی، کنترل‌پذیری، کاهش خاموشی‌ها و همچنین در بخش کاهش تلفات فنی و غیرفنی شبکه و مسائل مختلف در حوزه مدیریت اقتصاد صنعت برق و اطلاع‌رسانی به مردم با موضوع نحوهٔ استفاده بهینه از انرژی برق انجام شده است.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی مدون و اجرایی شدن موثر فعالیت کارگروه‌های چهار گانه کاهش تلفات، همچون سال گذشته، کمترین چالش ممکن را در تامین برق بخش‌های مختلف صنعت برق کشور داشته باشیم.

محمودی گفت: کاهش تلفات فنی و غیر فنی شبکه، بهبود ولتاژ مشترکین، افزایش دقت و تفکیک‌پذیری اندازه‌گیری تلفات، تامین منابع پایدار برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های کاهش تلفات، تبادل نظر برای تهیه دستورالعمل‌های مختلف در این حوزه از قبیل، افزایش سطح مقطع شبکه فشار متوسط، خازن‌گذاری برای جبران توان راکتیو و… از جمله برنامه‌های جامع برای ارائه خدمات صنعت توزیع برق به صورت بهره‌ور و پایدار و همچنین کمک به گذر از پیک بار تابستان پیشرو در دستور کار این کمیته است.

در این نشست دبیران کارگروه‌ها گزارش عملکرد در سال گذشته و برنامه‌های سال ۱۴۰۳ را بیان کردند.

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار