رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-07-02 16:44 شماره خبر : 298 https://diyareaftab.ir/short/4LbBV 0
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان سرمایه نظام هستند، گفت: آینده‌سازی، فرهنگ‌سازی و تمدن‌سازی جامعه در گرو بهره‌گیری از استعدادها، در آموزش و پرورش است.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی، صبح امروز، ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع‌مقدس و تبریک شروع سال تحصیلی جدید، در مراسم آئین نواختن زنگ مهر مقاومت، در مدرسه خدیجه کبری، گفت: ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، بهار پویایی، بهار سازندگی، بهار عزت و شرافت است و همه انسان‌ها مدیون آموزش و پرورش هستند.

وی، وظیفه آموزش و پرورش را از کلیدی‌ترین کارها در نظام کشور دانست و افزود: آینده‌سازی، فرهنگ‌سازی و تمدن‌سازی جامعه در گرو ظرفیت‌ها و استعدادها، در آموزش و پرورش است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، بیان کرد: در صورتی‌که آموزش و پرورش کشور پویا، منسجم و کارآمد باشد، می‌توان به تربیت نسلی کارآمد برای آینده کشور بپردازد، بنابراین وظیفه سنگینی بر دوش مجموعه آموزش و پرورش کشور در راستای تعمیق اعتقادات دینی و اسلامی و ولایی قرار دارد.

دری‌نجف‌آبادی عنوان کرد: امام راحل و دیگر یاران بزرگ ایشان، با مجاهدات‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی خود، انقلاب اسلامی را به‌دست نسل امروز سپردند، بنابراین جوانان و دانش‌آموزان وظیفه دارند تا با تحصیل علم و دانش و مجاهدت‌های بی‌وقفه از این اندیشه پاک و مقدس دفاع کنند.

وی، در خصوص نام‌گذاری آغاز سال تحصیلی، به‌عنوان مهر مقاومت، بیان کرد: مقاومت در برابر تحمیل سیاست‌های استکباری کشورهای غرب و دشمنان اسلام، قرآن و ایران، از جمله آمریکا، انگلیس و اسرائیل و ضد انقلاب‌های داخلی و خارجی، باعث پیشرفت جامعه و کشور می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، روز امامت حضرت ولی عصر(عج) را گرامی دانست و عنوان کرد: آمادگی بیشتر برای انتظار فرج حضرت مهدی(عج) از واجبات است و باید با فراگیری تقوا و علم، در راه خدا قدم برداشت و زمینه را برای ظهور امام زمان(عج) فراهم کرد.

دری‌نجف‌آبادی، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان، سرمایه و امید کشور هستند و نباید تحت تاثیر تبلیغات سوء افراد بیگانه و توطئه دشمنان اسلام قرار گیرند.

وی، افزود: با حمایت مسئولین و والدین، باتلاش و جهاد علمی و عملی، می‌توان سال تحصیلی پر بار و سازنده داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار