رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-24 08:11 شماره خبر : 2751 https://diyareaftab.ir/short/4zj18 0
کارشناس مسائل سیاسی:

کارشناس مسائل سیاسی گفت: جنایت جنگی آمریکا و کشورهای متجاوز به یمن، اقدامی ضد حقوق بشری، ناقض قوانین بین‌المللی و فاقد ارزش نظامی است.

حیدر جهانبخشی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی «دیار آفتاب»؛ پیرامون حمله بی‌رحمانه آمریکا و انگلیس به یمن، گفت: کودک‌کشی و نسل‌کشی شیطان بزرگ، آمریکای جهان‌خوار از مرزهای فلسطین و غزه فراتر رفت و به یمن رسید.

 وی با اشاره به اینکه آمریکا همیشه دنبال سلطه‌گری و قانون‌شکنی است اظهار کرد: برای این که ممانعت کنند از آنچه که در غزه رخ داده است تلاش می‌کنند که همه تجهیزات حمله به فلسطین را به رژیم صهیونیست بدهد.

کارشناس مسائل سیاسی، با تاکید بر اینکه ایستادگی محور مقاومت هیمنه رژیم جعلی صهیونیستی را شکسته است بیان کرد: با افزایش قدرت جبهه مقاومت، رژیم صهیونیستی دیگر مثل گذشته نمی‌تواند هر کاری بخواهد انجام دهد.

جهانبخشی عنوان کرد: دولت آمریکا شریک تمامی جنایت‌‌هایی است که در منطقه و به خصوص در حق مردم فلسطین صورت می‌گیرد فلذا در تلاش است که از قدرت گرفتن جبهه مقاومت جلوگیری کند.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با وجود جنایت‌های بی‌شمار در غزه و کرانه باختری، تحت حمایت‌های آمریکا و غرب، با ناکامی مواجه شده و تنها راه نجات خود از این مهلکه را فرافکنی و گسترش میدان جنگ می‌‌داند و این درحالیست که مردم یمن طی سال‌های گذشته با استقامتی کم‌نظیر زیر بمباران و موشک‌های دولت‌های وابسته به غرب، ایستادگی کرده‌اند.

کارشناس مسائل سیاسی، جنایت جنگی آمریکا و کشورهای متجاوز به یمن، را اقدامی ضد حقوق بشری، ناقض قوانین بین‌المللی و فاقد ارزش نظامی دانست و خاطرنشان کرد: کشورهای متجاوز بدانند که اگر قرار بود بمب و موشک، کودک‌کشی، زن‌کشی، وحشی‌گری و ددمنشی راه مناسبی برای خاموش کردن چراغ مقاومت باشد، امروز باید به حداقل اهداف پلید خود در فلسطین رسیده باشند که به هیچ‌یک از اهداف خویش دست نیافته‌اند.

جهانبخشی تصریح کرد: باید از هر فرصتی برای نشان دادن ددمنشی‌های رژیم صهیونیستی، دولت آمریکا و انگلیس استفاده کرد تا مردم با خوی وحشیانه این‌ها و همراهانشان آگاه شوند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار